Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett003-bilder-och-videos
Läst 1632 ggr
Gerro
0

Dina Bieber grejer!

Här kan ni lägga upp bilder på era Bieber grejor :)
Kan fixa bilder senare!

[MiaHk]
0

Haha åh vad roligt! Ska bara fixa bilder sen ska tråden bombas! ;)

Frosstis
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2 kalendrar, 2 parfymer (ska ha hans nästa också såklart! dock inte someday summer edition då den tydligen ska lukta nästan likadant, fast  snart är min someday slut så kan ju köpa en ny då!), 1 biljett som jag ramat in i guldram (det är den väärd) och en mapp med ca 200 planscher! Sedan har jag en till låda med 2 skivor (jag har resten av skivorna på datorn) och några armband.

[MiaHk]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är då mina saker, dock saknas min kalender och mina sängkläder, ett halsband, mina kläder och alla mina posters. 

Det är 5 skivor My worlds 2.0, My worlds Acoustic, My worlds the collection, Under the mistletoe, Believe Acoustic. 

3 armband Två gummi med texten I❤️ JUSTIN BIEBER och en med små berlocker med bilder på Justin.

3 iPhone skal Believe omslag, Keep Calm and love Justin Bieber, och en med en bild.

Hans två böcker, First step 2 forever: My story, och Just getting started. 

Parfymerna+BL Someday 100ml, Someday 30ml, Girlfriend 30ml, Girlfriend Body lotion 100ml.

Snapback I'm a Belieber

Sedan är det ju min älskade biljett och en lila konfetti ifrån konserten!

Frosstis
0

Åh glömde mina böcker och tröjor!

Ebba-Ö
0

Har inga bilder, men har 2 BelieveLP skivor, två biljetter från believetour, en halsduk, ett halsband, en fotobok, två nyckelband, ett M&G pass, bitar från mitt M&G armband, konfetti från konserten, ett gäng affischer, och typ ett par pappersbitar från <M&G som jag inte vet varför man fick, och juste en swaggy keps och en justin påse också xd