Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett: 001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 1480 ggr
Silverlight
0

Vad tycker ni om Jelena?

Ja, som rubriken lyder, vad tycker ni om Jelena? Jag hade full respekt och tyckte att de passade bra ihop men har nu tappat mycket av min respekt för selena, tyvärr.

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

Frosstis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar Jelena, tyckte de passade grymt ihop och Justin verkligen älskade henne. Dessutom är Selena en stor förebild för mig! Det du menar att du tappat respekt så vet jag vad du talar om, såklart är det nedlåtande men jag vet att om Justin fick chansen skulle han ta tillbaka henne! Dessutom tycker jag det var rätt töntigt av henne att hon började bråka över vissa småsaker.

Förresten så har jag läst att de inte gjorde slut i december, utan för några månader sedan? Eftersom det var någonting med Selena, typ att hon inte ville verka helt besatt av en kille under hennes turne.. eller hade hon ens turne då? Jaja, något var det iallafall! För vi har ju läst artiklar om att de blivit ihop igen och sedan gjort slut, det kanske var första och enda gången de gjorde slut då?

[MiaHk]
2

Nej, glad att det är över. Om det nu är det…

Gerro
2

Jag har inget emot att se Justin lycklig med en flickvän. Men Selena, det är där som skon klämmer.
Så som hon har uppfört sig & allt hon har gjort mot honom så är hon inte välkommen hos mig iaf..

Silverlight
0

#2 & #3 Håller med er! Tycker att om hon inte gjort som hon gjort så hade jag haft all respekt för att de blivit ihop igen (om de nu är det/var det) men inte när hon betett sig som hon gjorde, tyvärr!

Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤

22/4-13  JUSTIN BIEBER Hjärta 

If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...

Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.Glad

[MiaHk]
0

OMG, såg precis att Justin gjort en spellista på sin VEVO med Selena!

http://www.youtube.com/watch?v=vsj7xeAAJB0&list=PL116QMOnCaxsXlBwb48PZIAXVn3SKDR-0&index=1

Cazzos
0

Jag läser sällan, nästan aldrig om kändisars privatliv, men vad gjorde Selena? 😮

Ebba-Ö
0

#5 Tror inte att justin är den som är inne på sin vevo :)

Bryr mig inte, orkar inte bry mig längre. Dock trött på allt Jelena Drama så tycker dom kan glmma bort varandra så allt drama slutar.

Gerro
0

Selena dissade honom på en intervju. Han som intervjuade (minns inte riktigt vad han heter) sa "Sist Justin var här så fick jag honom att gråta." Och då sa Selena snabbt "Då är vi två!".
+ att jag får damp på henne för att det känns som om hon bara utnyttjar honom.

Hamsterlycka
2

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker. Hörde att Selena skrev en låt med Taylor Swift som hette "bettet without you" men hon drog tillbaka den. Men är Justin lycklig med henne så visst. Älskade Jelena när deras relation var som starkast, typ 2011. :) Gillar dock inte hennes skitsnack.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

[MiaHk]
1

#9 Håller med dig!

Gerro
0

Håller klart med!

The Idizen
0

Jag hörde att Jelena gjorde slut med Justin en gång för att hon inte fick vara med i Baby musikvideon, men det kanske bara var ett rykte. I fall det är sant så tycker jag att det var riktigt lågt av henne.

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Ebba-Ö
0

#12 det där tror jag inte är sant xd Btw. Justin, selena och Jasmine villigas var alla på Alfredos födelsedagsfest igår :)