Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett008-vi-beliebers
Läst 836 ggr
Cazzos
1

Privatliv

Hur mycket läser ni om hans privatliv?

Vad för slags fan/belieber är du? 🙂

Det finns de fans som gillar artisten för musiken… och de som sitter och läser skvallertidningar/bloggar om dem som handlar om deras privatliv, rykten m.m.

[MiaHk]
2

Haha, jag läser allt om honom! Är en riktig liten stalker, haha! Man skulle kunna säga att Justin Bieber är min livsstill.

Gerro
1

Jag älskar hans musik, hur han är. Jag älskar honom, Kidrauhl.
Och jag är så sjukt stolt över att få kalla mig för Belieber.
Jag läser det mesta om honom, men tar det mesta med en nypa salt. Man ska inte tro på allt som står i tidningar & på internet.

Gerro
0

Hahah håller med XD

Cazzos
1

Jag är ingen hardcore Belieber, men ett fan är jag självklart. Jag gillar hans musik och hans välgörenhetsarbete, sen ser man ju ibland rubriker som man blir nyfiken på. Men mer än så "snokar" jag inte 😉

Sen är jag inte heller den typen av fan (över huvudtaget då och inte bara med JB) som springer efter artisten, och skriker. 🤔

Jag tänker mycket ur andras perspektiv, det är därför jag inte gör sånt 😃

Gerro
1

Samma här! Brukar också tänka på hur det skulle kännas om någon jagade mig 24/7. Men ibland så tappar man kanske kontrollen heheeh..

Cazzos
1

#5 Haha, som tur är så tappar jag aldrig kontrollen på det sättet 😉

Gerro
0

Jag tappar bara kontrollen när han inte är där haha XD
Skrek som in i pipsvängen på konserten hahaah… Men skulle aldrig vela göra det framför honom!

Cazzos
1

På RIX FM konserten i söndags förra veckan i Sthlm så stod jag och mina kompisar vid ut- och ingången där artisterna som skulle ha signering kom ifrån. När Olly Murs kom ut så stod jag på en grej som gjorde att mitt huvud var högre än alla andras, jag vinkade glatt och sa "Hi!", han log och hälsade tillbaka, sen stod jag kvar på grejen och alla tonårstjejer tryckte på säkerhetsvakterna och en tjej var helt desperat o ba "I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU"..

Jag stannade vid denna in- och utgång, just för att alla artister som blev förföljda på detta sätt såg besvärade ut. Förutom Yohio då såklart som ba Cool hela vägen tillbaka från signeringstältet.

Jag vill inte få det att låta som att jag skryter men jag tycker att man borde visa respekt för artisterna, personligen så skulle jag inte gillat det om alla människor i hela världen typ, klängde på mig, bara om jag skulle gå ner till affären.

Hamsterlycka
1

Jag respekterar hans privatliv så som jag vill att andra ska respektera mitt. Han har också känslor och känner inte anorlunda för att han är känd. Tycker dock att det är ganska hemskt att allt i hans privatliv skrivs ut på internet. Han kan inte ta ett steg utan att det noteras. Antar att det är det man får stå ut med om man är känd. Tycker dock vi människor i ren allmänhet borde visa mer respekt.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Cazzos
0

#9 Amen to that!

Frosstis
0

Jag läser allt jag kommer åt. Jag är en sk "hardcore" belieber som du kallar det cazzos xD Men jag tycker han ska få ha rätt till privatliv och jag hatar alla papparazzis som inte kan respektera att han ska ut från någonstans och sätta sig i bilen. Tycker så synd om honom, hans ögon kan ju verkligen inte må bra av alla dessa blixtar! Och inte kunna köra ut sin bil, att inte kunna vara i sitt hus utan att helikoptrar kommer.. inte okej :/

Sara1214
1

Håller med er till 100 % men han tycker faktiskt detta är roligt oftast. Men jag tycker iof att om man ser att Justin inte vill nej då backar man undan och säger Bye Bye liksom .

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Hamsterlycka
0

Tycker inte heller att man är större belieber för att man snokar i hans privatliv. Liksom what…

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Ebba-Ö
0

Jag är medlem i en grupp på fb med 3000 Beliebers så jag läser om hans privatliv även fast jag inte bryr mig eftersom tt alla andra skriver om det.