Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett002-konserter-och-meet-greet
Läst 2837 ggr
Gerro
0

Meet n Greet?

Nästa gång Juju kommer till svergie så planerar jag & Miwsus att köpa M&G. Men har lite frågor bara (har ingen aning om ni vet men men)

Om man köper M&G biljetter, får man någon biljett till själva konserten eller måste man köpa det för sig?

Måste börja spara pengar asså..

Frosstis
0

Man köper det var för sig!

[MiaHk]
1

#1 Shiiiit, det blir inte billigt…

Gerro
0

Mögel..

[MiaHk]
0

Någon som har koll på hur mycket det kostar med Meet n Greet? Har för mig att det är runt 3000kr?

Gerro
0

Har för mig att det kostar lite mindre än så?
Typ 2000 någonting, men jag kan ha fel

Frosstis
0

Tror också de kostar runt 2000. Kollade snabbt på google om people som säljer sina biljetter till stockholm konserterna (gamla annonser då), de kostar minst 7000 kr. Men så mycket kostar inte de vanliga biljetterna, de säljer såå dyrt för att tjäna på det!

[MiaHk]
3

Hittade en annons som det stod såhär i:

I en meet & greet biljett ingår följande:

- En exklusiv Meet & Greet med Justin Bieber
- Ett enskilt fototillfälle med Justin Bieber
- En biljett i Golden Circle.
- En signerad vinylskiva av Justins nya album Believe
- Exklusiv Justin Bieber VIP-merchandise:
- En exklusiv Justin Bieber presentpåse
- Justin Bieber turnéprogram eller fotobok
- Ett limiterat Justin Bieber VIP-laminat med matchande band.
- En specialtryckt Justin Bieber konsertbiljett
- Förmåner på plats för köpare av VIP MEET & GREET EXPERIENCE
- Separat VIP entré
- Dedikerad personal som hjälper till på plats

Gerro
0

Ohh maj gåååd <33

Frosstis
0

#7 IHHH! Jag vill jättegärna köpa M&G! Hur mycket kostade det?

Ebba-Ö
0

Om man har M&G får man en GC biljett med. Det kostade 3040 kr den här gången och det var det absolut värt. Dock så får man vara beredd på att man bara träffar honom i typ 5 sekunder…

Gerro
0

Okej tack!
Det är synd att det är så sjukt kort tid men det är ändå värt det :)

[MiaHk]
0

#10 5 sekunder? Hoppas att du skojar!😮

Ebba-Ö
1

#12 Det var lite olika från person till person, men min kompis filmade sitt M&G och det var 5 sekunder och så mycket fick väl alla. Men om man pratar med honom får man ju mer tid men man är i chock sååå. Och sen den dan jag träffade honom så var han sjuk (hälsoteamet från globen typ sprang bakstage när han kom till arenan och han var sen för att han hade träffat en doktor) och han var sen så det var lite stressigt. Men vi fick träffa Dan, Kenny, Dansarna, Tay James osv också. Det var såååå värt det.

Gerro
0

OMFGGGGGG DÖÖÖRRR<3333
Ska absolut ha M&G!! Ska babbla på i evigheter 😍

[MiaHk]
0

HERREEEEGUUUUUD DAN OCH KENNY MINA ÄLSKLINGAAAR!

Ebba-Ö
0

#14 Haha det sa jag också innan, det ända jag komme rihåg nu var att jag såg hans nya tattoo och stirrade på den och sen gick jag ut ur rummet. hahhaha.

Gerro
0

GAAAH!
Ska träna… Ska träna på att babbla trots hans snygghet 😍

Och jag som sa till alla i skolan att jag var helig efter konserten, du är megahelig!!
Rörde du vid honom?!?!?

Cazzos
0

Min klasskompis köpte en M&G-biljett, och hon fick hänga med Justin i 30 sek ca 😃

Hamsterlycka
1

Min kompis jag lärde känna när vi köade utanför globen hade m&g, hon grät jättemycket när hon kom tillbaka därifrån då de bara hade slitit i hennes jacka, ställt henne bredvid Justin, tagit en bild och sen bara dragit ut henne. Tyckte så himla synd om henne för så ska ju INTE en m&g gå till! :( (missförstå inte, visst tyckte hon att det var roligt att få träffa honom men hon hann inte ens säga hej, han hann inte heller säga nått till henne) :(

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Gerro
0

Usch.. Stackarn :(

Cazzos
1

#19 Det är lite synd om Justin också då han behandlas som ett objekt.

Fansen är hans enda källa till hans förmögenhet, självklart ska han få kunna visa sin tacksamhet, men det hinner han ju inte med när fansen kastas runt sådär…

Hamsterlycka
0

#21 Precis. Man ska ju inte klandra Justin för det alls. Hade han haft chansen hade han säkert sagt något, och sen är det säkert jobbigt för honom att se sina fans så, bara bli slitna hit och dit..

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Ebba-Ö
0

#17 han kramade mig två gånger så ja jag rörde honom. Som någon skrev där uppe. Sen M&G har jag börjat tycka synd om Justin. För helt ärligt, han behandlas som någon robot som ska åka runt i världen och sjunga, inte som en människa. Och set blev ganska svart på vitt på M&G…

Gerro
0

Omfgg….

Jo jag håller med att det är synd om honom :(

BettaSplendens
0

Min kusin vann meet and greet från en tävling på fb. När hon träffade honom var det in, foto och sen fick man fråga om man fick krama han (och det fick man såklart haha, man var bara tvungen att fråga..). Sen sa min kusin " I love you" och han sa "I love you too". Men ja, kan det ha varit en halv minut typ? Det är ju mest in och sen ut, tyvärr 😐

Är själv ingen belieber men skulle jag varit det tror jag att jag knappast att jag skulle lagt så mycket för dom sekunderna!

Gerro
0

Omgg
Frågar du mig så är det klar värt pengarna!

BettaSplendens
0

#26 Jag skulle nog hellre lägga 3000 spänn på något annat, men visst alla är vi olika 😃

Ebba-Ö
0

#25 Vi behövde inte fråga om kram, dock fick vi inte kyssa honom hahaha.

Gerro
1

Varfööör?!  :O