"Justin vill bara ha våra pengar"
THATS MY IDOL❤️ #PROUD
Blir ju tårögd bara jag läser det, tänk om det var till mig han skrev det. Jag skulle nog svimma och börja gråta av lycka jättemycket, och jag är inte en sån som börjar gråta lätt!
Guud ja..
Vill ha hans kik… & typ hans skype… och hans nummer… och hans jerry… HEHEHEHHEHEHEHEEH
Tack men vi klarar oss utan ditt hat & det har jag sagt tidigare, att om du inte gillar Bieber så ska du hålla dig undan sajten.
Och du "känner" inte Justin som vi Beliebers gör. Jag vet att har har gjort så mot flera stycken. Det finns till & med dom som har fått egen tid med honom.
#4 Det är inte fake, han har släppt in måånga fans utan biljetter. Förstör inte!
#5 Tjejen som hade den konversationen med honom visar ju att det var hennes konversation på twitter och inte en bild?
Det är photoshopp. Tjejen skrev det själv. Ganska lätt att ändra haha. Hade också kunnat ändra så att det blir sådär.
Även om det är så att just den här bilden är fake, så vet jag att liknande har hänt.
Han har ju själv sagt att man ska sneaka in. Och tjejen som photoshoppade det där gjorde ju bara som han sa så haha. Undrar dock om hon lyckades eller inte :P