Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett003-bilder-och-videos
Läst 777 ggr
[JollyJustin]
0

HELKNÄPPT!

Hej liksom många kallar Justin Bieber för gay fast han är en kille men flickvän m.m

MEN, 1D Harry är ju gay. Han kysser killar i 1D m.m

Såg äckliga saker Harry gjort på foto vill nt säga..

Men likaom detta är ju helt galet -.- EDIT: tråden är låst! //Elin-li

:')
0

Öh Öh och Öh 

Han är inte gay….

[JollyJustin]
0

No hate!

Jag vet inte mensett äckliga saker han gjort på killar i 1D 

Har bildbevis på insta ,  chipsungarna kolla själv!! #1

:')
2

Men hahahah snälla, kom inte och påstå att han är gay om du inte "känner" One Direction. De gör saker på skämt och de ser varandra som bröder.

Men ja, konstigt att Harry är gay när han bland annat varit ihop med Taylor Swift.

Kommer inte kommentera här mer för har sagt det jag ska och det är det som stämmer :)

[JollyJustin]
0

Han a im gay på video också!! #3

Ja vet det med Taylor men endå

lisora
2

Alltså vad har det med saken att göra om en snubbe i one direction är homosexuell? Låt han vara homosexuell :s

[JollyJustin]
0

Ja men JB är ju retad för inget! Det är orättvist :(

lisora
1

Ingen borde väl ens ta "gay" som ett skällsord från första början

[JollyJustin]
0

hmm

Gerro
2

Vad spelar det för roll om Harry skulle vara gay?
Inget fel på det.

[JollyJustin]
0

Ne jag vet men är trött på allt hat om Jb

lisora
2

Ja men hur kom Harry Styles in i det hela? 😐

Gerro
2

Menade också det?
Varför ska man kallar Harry för gay bara för att haters kallar Justin för gay?

[JollyJustin]
0

Han e gay har jag set o hört, men det är ok. Men liksom!

De säger att Jb är  gay fast han nt e de o efterom Harry är det tycker de att det är sött -_____________- #11

Gerro
0

Men alla Justin haters har hört att han är gay, men det är han inte, right?
Så tycker inte att man ska skrika ut sig massa innan man verkligen vet om saken är sann.

lisora
2

Det finns otroligt många åsikter om Harrys sexuella läggning men vi kan nog inte veta någonting säkert så länge du inte träffar honom och frågar honom själv. Och att folk säger att JB är "gay" som någonting dåligt är ju också fel, för det ska liksom inte vara någonting negativt. Vem vet, han kanske är det? Vi vet inte om vare sig Harry eller JB är gay så det är liksom ingen ide att diskutera, ELLER använda som skällsord.

Gerro
0

Jo, det har du rätt i! #15
Om Justin skulle ha kommit ut med att han är gay så skulle jag inte bry mig särskilt mycket. Det är hans liv, hans val. Respekterar det.

Ts, tänk om det nu var så att Justin skulle ha kommit ut med att han är gay. Skulle du tycka att han är helknäpp & galen då eller?

[JollyJustin]
0

Jajajajajajajja! Men jag är trött på det.  Jag säger inget mer ni bara hackar på mig känns det som ses :)

Jesperlinden97
0

Mitt intryck av TS inlägg är att bara för att Harry Styles är gay så ska man reta honom istället för Justin? Eller? 

*Säger inte att Harry är gay, har bara hört att han är bisexuell, sen för det andra så bryr jag inte mig, det skulle bara ge mig en chans att haffa honom om han var det :)) HAHA*

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

lisora
0

#18 HAHA skön!

[JollyJustin]
0

-.- Ni fattar ju inte! #18 #19

lisora
0

#20 förklara då ;) hittils har jag förstått att du tycker att eftersom Harry KANSKE är gay så borde inte Justin Bieber kallas för gay… Eller något?

[JollyJustin]
0

Ja  så tcker alla att det är sött at Harry är gay men OM Jb var det skulle han så MASSA HAT! Liksom efter som Jb inte är det allar alla han det, o Medan Harry är det bryr ingen  sig o säger att det är sött som sagt 1000000000000 gånger !!! #21

lisora
1

#22 1. vi vet inte om Harry är gay!

2. Är säker på att Harry får massa hat han också, självklart får han inte det av sina FANS. men av andra.

3. Vad är problemet egentligen? Harry är kanske gay. Justin är kanske gay! Alla är kanske gay!

[JollyJustin]
0

Inte jag, är en tjej :) #23

lisora
1

#24 gay = homosexuell, vare sig om man är tjej eller kille

Elin-Li
1

Låser nu denna tråd pga risk för missförstånd och bråk

// Elin-li, 

Inlägget är låst för nya kommentarer