Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 1130 ggr
The Idizen
0

Justin knarkar?

Min bästis som också är Belieber sa att Justin knarkar. Detta kan ju inte stämma? Våran Justin? 

Eller gör han det för den hårda pressen han har på sig?

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Calcifer
4

Jo det gör han, det har han själv erkänt. Han gör det för att han vill göra det.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

The Idizen
0

#1, åh vad tråkigt att höra. Jaja, inte så mycket jag kan göra åt. :/

Frosstis
0

#1 Källa?

Calcifer
3

Nu orkar jag inte sitta och leta bland hans twitterposts eller andra grejer, men t:ex så hittades knark på hans turnébuss här i Sverige, det är väl det senaste. Sen finns det bilder på när han pissar i en skurhink på ett hotell och spottar på sina fans från en balkong.

Att han röker hasch är typ allmänt känt, det vet alla nu, för Justin står för det. Har för mig det finns bilder på när han röker på också.

Frosstis
0

#4 Jo jag vet att det fanns knark på hans turnebuss, men det är inte bevisat att han gjorde det? Sen tror jag inte ex scooter eller kenny skulle låta honom göra det.

Där han pissar i skurhinken, han var ju full. ;)

Calcifer
4

Det gör det mer ok menar du? Som sagt, han har erkänt att han röker hasch. Eller att han /har/ gjort det, åtminstone. Jag tycker det är precis lika illa att han super ner sig och spottar på fans eller pissar i skurhinkar som att han röker hasch. Han beter sig illa, punkt slut, oavsett varför han nu gör det. 

Jag gillade honom när han var ödmjuk och behandlade folk väl och med respekt. Jag bryr mig inte om vad vuxna människor pysslar med, annat än när någon som Justin som har ett jäkla inflytande behandlar andra fel och tar sina fans för givet.

Frosstis
0

#6 Det är inte på något sätt okej att röka hasch. Och förresten, han spottade inte på sina fans.

Men du får väl tycka hur du vill.

Calcifer
3

Nu tycker jag visserligen inte att han röker på eller att han behandlar sina fans fel - det gör han. ;)

lisora
0

Att Justin knarkar är väl allmänt känt? Men två stycken ur 1D har ju också setts med varsin joint så.. Tror inte det är många kändisar som inte rökt i alla fall hasch to be honest ;p ingen superstor grej egentligen, det är ju deras egna val

Frosstis
0

#10 Tack:)

The Idizen
0

Åhh, nu saknar man ju den gamla vanliga Justin. :((

Frosstis
1

#12 Han kommer alltid vara lilla FetusJustin. Kidrauhl, just taller.

lisora
0

#13 alltså jag brukar hänga på twitter och ser ofta detta "kidraul" haha… Men har aldrig riktigt förstått vad det är? Är inget bieber-fan ens men är nyfiken, vad kommer det ifrån? Varför kallas han det? ;o eller kallades?

Frosstis
0

#14 Hans youtube konto som han skaffade heter kidrauhl! det var där han la upp sina videos och där de upptäckte han o så :)

http://www.youtube.com/user/kidrauhl/videos

lisora
0

#15 jahaaa!! då förstår jag haha. :D