Find the clues
Som vi vet så har ju inte heartbreaker kommit ut än och denlåten som finns på youtube är inte Justin, och Justin twittrade "follow scooter on instagram" (och lite mer), det var en ledtråd och han raderade det efter typ 20 sekunder. Sen twittrade han "find the clue before its to late" och raderade det också. Så jag sökte. Scooter sa på instagram att de kör till Denver på 14 h, men från Vegas till Denver tar det 10 h. Jag tror 14 var en ledtråd, och att heartbreaker kommer ut den 14 juli och att det är ett album! Vad säger ni, visst är vi beliebers bättre än FBI? ;)
uppdatering: Justin, Twist och Alfredo twittrade ju om "turnup". Justin kommer vara i Twists nya sång Turnup. Patience, Catch me if u can och Heartbreaker är låtar. (Justin har haft det som caption på instagram). Music Journals är album.
Detta är vad jag TROR och har teorier om, så var inte säkra på mig! Men det är mina teorier iallafall!!
uppdatering 2!!!!!: aldredo la upp en bild på "broken floor", och det var en ring med lite tecken på och det var The Logo, jaden smiths kläd..märke? heter de så? iaf, och på bilden scooter la upp var det hans fötter, feet, feat.. förstår ni? justin bieber heartbreaker feat jaden smith 14th juli!!!!
HAHAHAHAHAH ojaah!
IHIHIHIHIHIHI BLIR SNART GALEN (*HOST GALNARE*) OM JAG INTE FÅR HÖRA HEARTBREAKER❤️
Jisses, TS, du är nog den bästa stalkern jag har sett hitintills! xD HAHA!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Om det är ett album är jag såååååå död!
#2 Tackar för komplimangen 😛
#3 eller huur, hoppas det är det!
Jag tror att den kommer 4 juli eller 14 för han la ju upp en bild och skrev "think about it" och bilden var röd, blå vit som amerokanskka flaggan och 4 är ju independence day i usa osv.
EHEHEHEHE hoppassss!
Uppdaterat TS!! Läs!!
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
OMG LÄS TS!!!!!!
OMFGGGGGGGGG
IHIHIHIHIHHIHIHIIHIHIH ÄÄÄLSKAR JÄJDÄÄN❤️
Jag har lurat i mig själv att det är nedräkning för både Hearbreaker & The Key så jag panikventilerar typ, haha! The Key har väll inte dock släppts helt officielt väll? Även om den går att få tag på, haha.
Spännande iaf!!!! 😓😓😓
Jag ger inte upp! Haha.
VILKEN J*VLA TYP!!! Haha
#14 STOP TEASE US
Haha kolla denna då! https://vine.co/v/hZ2BOBJHi7m
#16 omg SÅ jag.. inte ens kul ;(
#17 Fattar inte vad dom väntar på egentligen! Iof så är han en oslagbar affärsman.. Alla twitter trender och all uppståndelse väcker ju bara upp hela världen på att nått är på gång, ju längre han väntar desto mer vinner han på det tror jag. :(
It's about to happen people!
GUUUUUDDDDD
BREAKING NEEEEEEEEEEEEWS! haha
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Bästa 31 sekunderna i mitt liv ♥♥♥♥
Åhhh jaa..! Ny parfym också!! Iiiip!
Live
Laugh
Love 
Detta är inte bra för hjärtat!!!