Slave to the rythm
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gissar att ni inte missat den "nya" låten, jag har för mig att Justin fick rätten av den förra året, men valde att släppa den rätt tidpunkt? Iallafall, det är Michael Jacksons låt som han inte gjorde klart (?) eller något sådant, och Justin sjunger "med" honom i den låten. Den är iaf asgrym, vad tycker ni?
AAAASGRYYYYYM!!!!!
Men Justins röst låter skitskumt o.o
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Men det är ju inte han som sjunger hela tiden :p
#2 Nej jag vet, men Justins röst låter ändå konstig? :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Hmm kanske det, det är ju inte vevo så musiken är kanske ändrad lite för att inte kopiera orginalet ^^ eller a den har inte kommit ut än hahah men vi har lyckats kunna få den ändå
Den är helt underbar men jag tycker också att hans röst låter lite konstig. Men som #4 sa, det är ju inte vevo musiken. Kan inte vänta tills den finns på spotify!
Justin Bieber säger att han är Michael Jackson fan men har nu stulit en av Jacksons låtar
Justin Bieber har inga som helst rättigheter till låten och Michael Jacksons advokater har agerat.Justin Biebers version kommer inte att finnas på spotify och de försöker ta bort de som finns på youtube också.
Michael Jackson dog för tidigt och hade flera låtar som han inte hunnit göra klart.På Slave To The Rythm finns det Jacksons sång till hela låten så det behövs ingen som sjunger duett med honom.
Det är flera producenter som jobbar med att färdigställa en del av Jacksons låtar för en kommande postum skiva och Bieber jobbade ihop med en av de producenterna.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
#6 Hmm tack för informationen, vart har du hittat den?
Jag är Michael Jackson fan ,hans advokater har gjort flera uttalanden till hans fanforums
MJ Estate Statement about Slave 2 The Rhythm.
Hello there:
For those who have been asking about the recently posted recording of “Slave 2 The Rhythm” by Michael and Justin Bieber, this recording was not authorized and has been taken down.
Best,
The MJ Online Team
Hello
The song which leaked this week was not authorized for release of any sort. It should not have been made available on the Internet, nor should radio stations be playing it. Whoever uploaded the song is also likely responsible for distributing it to radio. Unfortunately, with the way technology works, once a song has been uploaded and disseminated by the original unauthorized party and then by fans who spread the song even more, it is very difficult to scrub the Internet of the song completely.
We can assure you that the Estate is quite upset about the leak and is doing everything in its power to get the song removed from as many sites and YouTube channels as possible.
Best,
MJOnline
The Official Online Team of The Michael Jackson Estate™"
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
#8 Jaha, tack så mycket :) Jag visste att sången var läckt så det kanske betydde att den aldrig skulle komma ut och Justin gjorde den för sig själv.
Åh älskar den! Sååå grym!
Mvh Jennifer, Melker, Milton & Skipper ❤
22/4-13 JUSTIN BIEBER
If you can´t be the things you want, learn to be the things you´re not...
Medarbetare på sajten: Justin Bieber ifokus.