Biljetter!
Hur skaffar man biljetter till konserten? Hur får man tag på de?
När släpps de ut?
Ska du till Australien eller Brasilien eller vart ska du? 🙂 Hittade till Beijing i Kina, den verkar inte vara slutsåld. http://www.228.com.cn/ticket-46333363.html
Sverige! Men jag är halvbrasiliansk, fasst jag kan inte åka dit
Han har ju redan varit här ;)
#2 finns inget sverigedatum att se honom på :p
Jaha men One dieeeeerection ska ju ha konsert nästa år..
#5 ja men one direction och justin bieber är ju helt olika saker haha
Ja men endå :3
Jag gillar nt onedirection så det är orättvist D:
#7 du får väl önska att justin kommer nästa år han också då! ;)
Jaaaaaa o inte ondediiiieee!!rection
#5 Men snälla rara nån? När en artist/ett band har en ny skiva brukar man turnéa med den, det brukar vanligtvis dra igång några månader efter att albumet släppts. Justin är i slutfasen utav sin Believe Tour nu som redan dragit förbi i Europa. Blir så trött på folk som tar för givet att deras artister (som dom inte verkar ha någon som helst koll på.) ''kommer nästa år''.. Dom är ju förF*N inte Cirkus Maximum?
Okej! Du behöver inte vara så otrevlig!
Jag vill verkligen komma på hans konsert så jag fråga för säkerhetskull!
Jag har koll men inte om biljetter o sånt!
Du behöver inte heller svära, jag fråga bara!
#11 Jag ber om ursäkt Kakisen, det var inte bara dig jag blev arg på, jag blev inte arg heller för den delen utan besviken. Och jag förstår att du gärna vill se honom, men nu tar du ju för givet igen att han ska ha en konstert här, det är det ingen som vet.. Justin vet inte heller om han kommer komma tillbaka, det är så många mellanhänder och arrangörer som sköter det där! Dom ända konserterna som ''finns'' just nu är dom sista på Believe Tour och vi kan inte hjälpa dig mer än så. Vill du vara absolut säker på att få se honom så får du packa väskorna, haha 😉
Och jag ber om ursäkt för att jag svärde, känslorna rann över.. Jag har haft sömnproblem den här veckan och vaknar inte utvilad utan exakt lika trött som man brukar vara när man ''dygnar'', och då kan det tyvärr bli sådär. Det var inte acceptabelt och fruktansvärt omoget. Kram på dig! ❤️
Och du ''frågande inte bara'', du tog för givet! 😉
Okej förlåt också! :)
Ja man blir lite sur när man är trött!
Kram! :)