Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett: 001-allmÀnt-om-justin-bieber
LĂ€st 1147 ggr
tonÄÄring
0

Justin Àr ihop med..

Vem tycker ni Justin Bieber borde vara ihop med?

Jag tycker Selena Gomez men vet faktiskt inte!😃

[JollyJustin]
1

Aldrig! Inte Jelena igen đŸ€« Selena sjunger bra men nĂ„got fĂ„r mig o tveka, hon verkar vara en sĂ„n som  sviker och sĂ„nt.. Vet inte varför jag fĂ„r den tanken men nĂ„got kĂ€nns fel..

Jag tycker Jutin Bieber ska följa sitt hjÀrta, om han gillar Selena fÄr fÄr han det. Bara han inte blir tsm med en knarkare,rökare m.m eller kanske en som lurar onom till dÄliga saker :S

Hamsterlycka
0

Tycker att Selena och Justin var otroligt söta tillsammans. :) Dom verkade (iallafall i början av deras förhĂ„llande) vara vĂ€ldigt lyckliga tillsammans. Älskar att dom har gjort lĂ„tar till varandra ocksĂ„, Selena slĂ€ppte ju ganska nyss lĂ„ten "Love Will Remember" som sĂ„klart dĂ„ Ă€r tilldelad till Justin. ;) Men ska Justin vara ihop med nĂ„gon tycker jag absolut Selena! Hon verkar vara en av de snĂ€llaste mĂ€nniskorna pĂ„ jorden, bĂ„de pĂ„ hennes konserter, m&g osv.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 HjĂ€rta

Krikke
0

Jaaaaaitlin!

/ Krikke

Medarbetare pĂ„ Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Gerro
0

Jag tycker att Justin passar jÀtte bra med Ronja ;)

[JollyJustin]
0

Justin passar bÀst i hop med mig!

attiratte
0

Jelena och Justin var ju bara sÄ sööööta, hon Àr en vÀldigt bra tjej för Justin som ni kanske har mÀrkt. Han började droga och sÄnt nÀr de hade gjort slut.

Jesperlinden97
0

Jesper + Justin = sant❀
Enough said.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare pĂ„ TonĂ„ringar iFokus & Justin Bieber iFokus