2 NYA LÅTAR PÅ MÅNDAG!
JUSTIN LÄGGER UT 2 LÅTAR PÅ MÅNDAG IIHH! DE HETER TYGA WAIT FOR A MINUTE OC DEN ANDRA HETER HOLD TIGHT :D
Men innerstinne tycker jag på ett sätt att det inte så bra, han lägger ut låtar hela tiden, jobbar hela tiden, stressar m.m
Han borde få lite paus från kändislivet och chilla lite grann.
Vi borde stå upp för han o inte tjata som galningar, 2 låtar komer ju ända ut på måndag + att han lägger ut låt/låtar varje måndag! Det är jobbigt!
VIlken låt tycker ni var finast iår? Jag tycker Heartbreaker.
Inte BARA för rösten o allt sånt, utan också förtexten.
Den var jättevacker o kom säkert från Justins hjärta till Selena
Hörde dock att Wait A Minute feat. Tyga skulle släppas på tisdagen? Vet dock inte hur mycket sanning som ligger i det…
Jaha, på justins instagram skrev han 2 på samma dag eller nått, vet inte riktigt
Jo kollade igenom igen nu, så Justin hade skrivit 2 låtar på samma vecka, så Hold Tight kommer ut på måndag, och Scooter hade skrivit på Insta att WFAM kommer ut på tisdag :)
Nej låten med Tyga blir på Tisdag :)
Ok, men jag hörde låten med Tyga, den var sådär.
Men det är nog för att han stressar.
Heartbreaker var så fin o kom från hjärtat, de andra tror jag han stressade mer med men de var bra, iaf All that matters..
Alla kan inte komma från hjärtat, men All that matters bör ha kommit från hjärtat.
Och sen handlar det inte bara om stress, det är ju tekniskt omöjligt att bara göra radiohits.
Aa! Hoppas det går bra men honom nu<3
Men Justin sjöb väl heartbreaker till Selena?
Det lät verkligen som det, till ett fan låter det iaf inte som att det är till