Drömmar
Jag har haft drömmar om Justin flera gånger, men idag kom en som slår alla.. Jag började att grina när jag vaknade för att den inte var sann…
Drömmen är dock vääldigt lång och rörig, så jag hoppar till den goda biten ;)
Jag, en i min klass och MiaHk åkte till Norge för att gå på en konsert. Scenen han skulle uppträda på var liten och skrotig, och låg vid en hamn. Vi kom dit väldigt tidigt, då konserten skulle börja väldigt sent.
Vi tänkte att det skulle vara fullt med folk, men när vi kom fram så var det högst 40 personer, och ingen utav dom stod längst fram vid scenen, utan dom sto utspridda lite här och var.
Hur som helst så började det att skymma, och det blev väldigt mörkt.
Jag och Mia bestämde oss för att gå och göra något (haha). Så vi gick bort mot en stor byggnad, och när vi exakt skulle passera en dörr så öppnades den!
Båda två höll på att svälja tungan, men vi andades besviket ut när vi märkte att det bara var en man på kryckor.
Vi gick vidare och efter några steg hörde vi hur dörren öppnades igen, jag tittade bak och såg att Justin klev ut och började att gå till scenen.
Jag såg på honom en bra stund innan jag "Justin!!" flög ut ur min mun. Mia hyschade mig, och sa "Ronja du får inte!"
Jag brydde mig inte och tittade på Justin igen och jag blev riktigt deppig när jag upptäckte att han inte hade hört.
Men efter några steg så vänder han sig om och säger "Yes?" med ett leende på läpparna.
Jag log stort och visste inte vad jag riktigt skulle säga. "Just.. Justin! I.. I love u SOOO MUCH!! Can i please get a hug!!" sa jag och kastade mig mot honom med gråt i halsen och tårar på kinderna.
Han höll mig hårt och sa: "I love you to".
Efter det var lite suddigt, men jag vet att jag gick till dom andra och grät och berättade om att jag hade sett Justin.
Seriöst.. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få min dröm att bli sann..
Har ni haft en underbar Justin dröm? :)
En gång drömde jag att Justin förvandlades till en stationär dator…
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH.. Wow, snacka om mardröm O.o
Många gånger! Drömde en gång att han kom till vårat hus och jag var typ helt fine med det. Fangirlade inte eller nånting, typ frågade bara "Wazzup?" eller nått hahah. Det var aspinigt.. Men minns att jag i drömmen ändå ville säga nånting, så sa typ "Can we take a picture?" och så la jag upp på instagram och bah "Kolla vem jag hänger med 😎😎😎😎"
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag har bara drömt 3 drömmar hitills 😐
En av dom var att jag kolla på twitter o Justin hade 45 miljoner o då skrev han ngt med #45Million Thank you all….(ngt mer)…
Sedan så sökte jag på One direction o då hade de bara ca 16 miljoner!
Jag log och bara: Hahaha där fick ni 1D! JB har mer followers :D
Hehehe.. Kontig dröm
#4 Elak dröm! :(
- Darren Criss
Kan inte styra mina drömmar + att jag nog drömde så för att 1D inte är min smak och jag ….. …
#4 haha drömmen är ju typ sann?? Justin har ju runt 45 miljoner och 1Ds officiella band-account har 15 miljoner..? :P
Ja jag vet men drömmde så endå + att jag sa något elakt till 1D
För jag diggar verkligen nt 1D o gillar verkigen JB!
1D har härmat med Bieberlila. De har en färg som typ heter Directionröd 😡
#8 Men herregud 😂Vem bryr sig egentligen om dom också har en färg?!
Alla kändisar har också namn för sina fans, eller har dom också ''härmat'' Justin?
- Darren Criss
Endååå! Justin är bäst!
#9 Bara äkta beliebers som förstår ;)
Jesper är lika mycket belieber som du. Håller klart med honom, alla 1D fans får väl ge namn åt olika färger. Snälla det är inget att bråka om!
#12 Vi bråkar inte?
Ja eller hur #11
#12 Det vet man inte och jag gillar inte att 1D härmar D:
VI bråkar inte ens, han la sig bara i ;)
Åh herregud, hade värsta drömmen för några dagar sedan…
Jag var med min syster i någon uråldrig stad tillsammans med en massa kändisar, sen kom det terrorister och dödade många, varav en av dom var Justin Bieber. Jag och min syster lindade in honom i vita lakan och la honom sen under vattnet i en grotta vid havet (Det var jättefint där) Och vi vaktade grottan med våra liv i många år efter det…
- Darren Criss
#14 Hahahahah dummaste jag hört!! Så rihannas färg röd, selena gomez's färg lila, angelina jolie svart osv, har deras fans också härmat justin bieber med hans färg lila? I dont think so!
Men det är inte speciellt med Tihannatöd t.ex.
#17 So? Det är inte så vanligt med directionred heller ;)
Rihannaröd*
Du har nog rätt, jag överdriver nog för att jag är 1D hater :S
#19 Haha aa
Bra Yt du var förresten ;) #20 R.I.P Styles
#21 Va? ;)