Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett009-justins-låtar
Läst 880 ggr
[JollyJustin]
0

Läxa!! AKUT!!

Hej! Vi har läxa till fredag, Vi kommer visa upp.

mAN spela nått instument eller bara visa upp låten men jag vill göra nått extra så jag ska spela keyboard.

Vill lära mig spela nån Justin Bieber låt på piano, vet ni nån lätt?

Jag har letat o letat men hittar ingen bra, jag kan bara början på Nothing like us låten. Helst vill jag lära mig en annan låt och inte de låtar från när han var liten.

P.s Det är min syrras piano o jag suger på det. Helst en superlätt eller väldigt lätt låt men  lätt som en plätt är bara bättre och jag måste inte lära mig hela!

AKUT!!

Cazzos
0

Nothing Like Us är ju väldigt fin på piano, har du övat på den redan?

[JollyJustin]
0

Ja men bara i 20 minuter, dock är den väldigt svår för mig då jag inte kan siffror o bokstäverna eller vad det är så det går för fort.

Kan man spela in grejer o lägga in på iFokus?

Jag gjorde inte direkt som  på videon jag såg,jag gjorde på mitt  sett.

Men det gick bra iaf. Fasst bara börjar, innan han sjunger förutom att han säger : Ohhh! :P

Cazzos
0

20 minuter? Varför ska du spela låten i mer än 20 minuter? 😛

Du behöver inte kunna noter, kolla tutorial på youtube och imitera tagnenterna som används bara så löser det sig 🙂

Så gjorde jag när jag spelade piano/keyboard förut, gjorde det mest på fritiden, memorerade tutorials hemifrån på youtube och spelade i skolan för skojs skull 🙂

[JollyJustin]
0

Nej mag träna i 20 minuter.

Tack, kan du länka en bra video/text?

Frosstis
0

Sk på youtube på ba nothing lke us piano tutorial sen gör du som det står

[JollyJustin]
0

Jo men vill helst göra en annan men ska testa ifall Nothinf like us nu är den lättare :P

Testar imorgon, det är försent ikväll för det :3

Cazzos
0

Nothing Like Us är väldigt fin på piano, jag tror att din klass och din lärare kommer att uppskatta det 🙂

[JollyJustin]
0

Okej, tack 😐