Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 1217 ggr
lisora
2

bieber köper ... ??

http://www.youtube.com/watch?v=3zJvWWuYi9o haha what the frick är det här? är det sant tror ni? han behöver väl ändå inte köpa sig till sådant haha… ?

[JollyJustin]
0

WTF!!

Frosstis
0

Han kanske var lite sugen.. Och vad menar du med "han behöver väl ändå inte köpa sig till sådant haha… ?" Hmm.. även om han är kändis behöver han nog betala :p Sen vet man ju inte ifall det är fejk eller inte men det såg ut som han! Han kanske är inne i en sådan period att han köper sex..vi får väl hoppas på de bästa!

Frosstis
0

"TMZ:

The woman who videotaped a sleeping Justin Bieber in a video that exploded on YouTube is NOT a prostitute … members of Bieber's camp who were with Justin in Brazil tell TMZ. 

Ever since the video surfaced, showing an unidentified woman blowing a kiss to a passed out Bieber … rumors began to swirl that she was a local Brazilian whore who Justin paid for. 

Here's what we're told -- Justin had rented a home outside of Rio to stay at during his concert in Brazil. After his show, JB threw an after-party and invited roughly 50 people. At some point during the shindig, Justin fell asleep on a couch and one of the partygoers shot footage of the singer sleeping. 

Bieber is telling friends … he is completely creeped out by the video and is disappointed that he now has to defend himself against false hooker claims. 

Bottom line -- sorry whores, it just ain't true."

Så hon var alltså inte en prostituerad, utan en hora?

[JollyJustin]
0

Vaa!? Kan du översätta? ^^

Förstod men vet inte om jag fattade helt rätt.

Frosstis
0

Okrar inte översätta, men du kanske förstår några delar? Använd google översätt annars, haha

tonååring
0

Tror inte det är sant! Och som TS sa, han behöver väl ändå inte köpa sig till sådant

[JollyJustin]
1

Han är ju kille + ungdom, de gör ju typ så.

Men jag tror inte han gör sånt. Han är ingen sån.

Men även om han gör sånt, drogar,röker m.m så ska vi ända stötta honom, iaf jag

Frosstis
0

Iofs skulle han ju iprincip kunna gå till en klubb och fråga nån snygg tjej "wanna go to my place?" :p 

#7 Klart han kan göra det men jag … I will never let him go :D

[JollyJustin]
0

Ja, det kostar ju i oödan, Alla vill ju ha bieber xP

Fasst jag skulle aldrig ha det där 🤮 Jag är bara ett barn

Frosstis
0

Fast han har ju råd med alla horor i världen xD

[JollyJustin]
0

Ewww! Ja.

Men så knäpp är han la inte?

linn8
2

Sorry alla beliebers men jag tycker att det låter som en "typisk" kändisgrej…

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Frosstis
0

#11 Fast man är ju inte knäpp om man är kåt heller, han har ju ingen tjej han kan ha sex med så då får han väl göra det bästa av saken och att göra det själv är ju inte samma sak som att ha någon annan att hjälpa en..

#12 Det är ju det

[JollyJustin]
0

Ewww, sorry men jag ska nog lämna tråden, blir äcklad. 🤮

Vi ses i en annan tråd.

Frosstis
0

Haha, okaj

Krikke
0

Det var väll bara en tjej från efterfesten som kände för att filma honom väll, tror inte han har köpt henne riktigt. :)

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

lisora
3

Enligt den engelska texten verkar det som om det bara var en gäst från hans fest typ? Snacka om att inkräkta på någons privatliv, kul att hitta en film på när man sover som spridits över hela internet :p som det dessutom går rykten om är en hüra

Frosstis
0

Jo precis, hon kanske tog sig in i hans hotellrum bara! Hur det nu skulle vara möjligt.. xD

Halcyon
1

Men asså snälla ni. Kolla videon igen.

Det sägs att Justin bjöd in ungefär 50 pers till en fest men blev trött och somnade någon gång under kvällen och att en kvinna då smög in i hans rum och filmade. Som ni ser har han bara täcket runt sig, finns INGA spår att en annan tjej har legat brevid honom. Inga alls. Och om hon nu hade legat med honom, varför sprang hon ut ur rummet och videon var så himla kort? #dontmakesense

we're always chasing that paradise

Josefinaaa
0

Asså vafan…. Är ni dumma eller? Klart att han inte köpt sex! Han ligger i en säng. Varför skulle han haft sex bara för de?! Jag ligger i min säg varje dag och inte har jag sex för de. Tjejen som filmar gör ju de för att de är JUSTIN BIEBER! Gud de skulle ni också gjort.. Om detta skulle vart sant skulle de stå överallt. Guuuud!

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

Halcyon
1

#20 Fast the thing är ju att det står typ överallt, även om jag inte tror att det är sant, som jag skrev i mitt andra inlägg. 😛

we're always chasing that paradise

Josefinaaa
0

#21 det är det de inre gör. Jag är en sån som har typ alla konton som instagram och sånt osv och de har inte stått nånstans.

Josefinaaa
0

Asså…

lisora
0

#20 Haha shit chilla, vi är väl inte "dumma" om vi ifrågasätter det som tidningarna skriver STORA rubriker om? :p jag ifrågasätter ju hela grejen. + om han nu ville ligga så kanske han köpte sex. det är någonting vi aldrig kommer få reda på!

Josefinaaa
0

#25 chilla själv lol

[JollyJustin]
1

Min åsikt, hata inte!

Det kan ha arit ett fan eler kompis me anars tror ag det är såhär:

Tjejen filmade Justin och henne och la ut på youtube för att bli känt och sprida rykten för pengar. Ni vet kontot hon la ut  det på får fler o fler wievs och man får pengar för det.

Sen så stack hon kanske innan han skulle märka något.

lisora
0

#25 jag är helt lugnt! ;)

#27 fullt möjligt! jag personligen tror aldrig att vi kommer få veta "sanningen". :) om han köpte sex så är det ju rätt "tabu", så hans maneger och de som sköter vad som skrivs om honom kommer säkert se till att det inte kommer ut. Om det däremot är så att det endast var en oinbjuden gäst som inkräktade på hans privatliv så kommer folk alltid säga "så säger han bara!". Bara Justin och tjejen själv som vet!

Frosstis
0

Har ni hört vad "den prostituerade" spridit för rykten nu då? "he has a small dick" -.- haha well i dont think so. Tror inte någonting längre på att de har haft sex.

tonååring
0

#29 Omg! Vart har du sett det?

Om hon skrev så, så har de absolut inte haft sex!

[JollyJustin]
0

Vad betyder det? Asså Dick?

Frosstis
0

#31 snopp

[JollyJustin]
0

EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!🤮

tonååring
0

#31 Fråga din engelska lärare 😃

Frosstis
0

Fast #33 du kan gå in på google translate innan du frågar här

[JollyJustin]
0

Mjo… Jag trodde det betyde baken..

lisora
0

#33 haha vadå ew?! det är klart han har en snopp!

[JollyJustin]
0

Jag är bara ett barn! Jag tycker sånt är äckligt! 🤮🤮

Han kanske har en liten, vet ej! + Blläääääääääääääää! 🤮

lisora
0

#38 hahahahaha!! ;)

[JollyJustin]
0

Min Brasilianska kusin sa att brasilien hatar honom.

Den tjejen sa på tv att hon betalade honom, hon är kädt i brasilien nu😡

Hon säger att Justin avskyr brasilien och inte sa tack eller hejdå när konserten slutade :S

Frosstis
2

Brasiliska fans hatar inte honom ;)

[JollyJustin]
0

Men det r konstitg.

Hon säger att han sagt att han hatar brasilien, men på insta skrev han ju Love u Brazil :O

lisora
1

Då ljuger hon :)

[JollyJustin]
0

Hon har läst på internet och brasilianska känisar som vart där hhade visst sagt samma sak :S

tonååring
0

#44 Tror inte på det!

[JollyJustin]
0

Hoppas inte det är sant.

Isåfall hatar han mig, jag är halvbrasiliansk :(

Frosstis
2

Asså hallå fattar du inte att hata är ett svinstarkt ord som man inte använder dagligen! Såklart han inte hatar någon! Sluta upp med att säga så!

[JollyJustin]
0

Ja det är det. Men det var vad hon sa. Men det kanske blev överdrivet. Kan kanske inte gillar brasilien ;S

Det finns ett land jag inte gillar, men jag säger inte det bara sådär

Jag bryr mig inte om ifall han inte gillar mig, jag gillar honom <3

tonååring
0

#46 Såklart han inte kan hata dig! Han känner inte ens dig haha! Han älskar alla sina fans!

[JollyJustin]
0

Hahahaha ja men endå :p