Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 1021 ggr
tonååring
2

BELIEBER FOREVER

Vad hände med Beliebers forever? Vi är inte längre samma fanbase från länge sedan, Justin vinner inte längre många priser. Ska vi låta  Haters berätta att dom hade rätt? Ni kanske redan är trötta på att stödja honom? Justin är mänsklig och gör misstag som alla.  #Belieberforever  :) ♥.

Frosstis
0

Jag är inte trött på att stödja honom:)

Josefinaaa
2

Kommer alltid vara på hans sida, stödja, försvara i alla lägren! ❤️ #belieberforeverandever

Nemo, Bamse, Tage, Trixi, Sprallis ❤️

[JollyJustin]
0

Finns alltid för honom ofc.

Kommenterar alltid bra saker och gillar ALLA hans bilder på t.ex. insta

tonååring
0

Glöm inte attt rösta på honom http://tv.mtvema.com/artists/justin-bieber/rxgii7

❤️

[JollyJustin]
0

Jag har röstat typ 9 ggr, snart mer. #4

[JollyJustin]
2

14 ggr +

Halcyon
0

Jag skulle säga att det är just nu som fanbasen är starkast. ;) Under musicmondays osv. Och vad jag vet så har det inte varit någon ny VMA, MTV mucis awards eller så på senaste tiden? Kanske förklarar saken haha.

we're always chasing that paradise

Halcyon
1

Och vad var "Ni kanske redan är trötta på att stödja honom?" för kommentar? 😕 Geeezzzz…

lisora
0

#7 jag har dock sett väldigt många som tycker att de nya låtarna är "tråkiga". Jag personligen har ingen åsikt då jag inte ens lyssnar på Justin utan hänger här ändå HAHAH.

Frosstis
0

Den 24e är det AMAs

tonååring
1

#8 Detta inlägg var inte direkt inriktad mot dig? Det är bra att skriva ett sådant inlägg så att alla vi beliebers stödjer honom hela tiden och inte glömmer att rösta på honom i MVT EMA!

Dessutom kopierade jag detta inlägg från en av topp kommentarerna i låten "Bay day"! ;)

Frosstis
0

Fast även om jag inte röstar på honom i EMA så betyder det inte att jag inte kommer fortsätta stödja honom, #11.

tonååring
3

#12 Ne men om du är medveten om att han tävlar i MTV EMA så är det väl inte så svårt att trycka på Rösta knappen? Åtminstone det kan man göra för honom.😎

Frosstis
0

#13 Men jag röstar på någon annan :)

tonååring
1

#14 Antar att du röstar på one direction..

Frosstis
3

#15 Yes, ibland får man välja andra :p

tonååring
1

#16 INTE JAG 😃

[JollyJustin]
1

Uhh nej, bara Justin!

Rösta på justin också! #16

[JollyJustin]
0

Jag kan inte röta längre! 😮

Halcyon
2

Tycker det är så fjantigt att starta så himla mycket bråk om vem som är "störst" Belieber. I alla fall jag ser bara ner på dom som håller på och fjantar sig och bah "Asså jag har då inte slutat stödja honom för jag är ju hans älskling, asså jag har röstat mest i vma, asså jag har hört hans låtar typ 1000 gånger och varit belieber sen 2008." Om jag ska vara ärlig så verkar det vara ni som är dom som är mest fake som inte ens kan säga sanning eller låta vettig. Jag har gillat Justin hur länge som helst men inte håller jag på och fjantar mig och bah "HAN KAN GÖRA VAD SOM HELST, TILL OCH MED SPOTTA PÅ MIG MEN JAG KOMMER ÄNDÅ ALLTID ATT VA PÅ HANS SIDA FÖR JAG ÄR STÖRSTA BELIEBERN" asså nej gumman…

lisora
2

#20 "gumman" är bara en onödig härskarteknik som skapar dålig stämning. :) inte nödvändigt.

Frosstis
0

#18 nej, om jag röstar på justin också kanske min röst till one direction ändras

[JollyJustin]
2

Gillar du inte JB lika mkt som de där… :O

Frosstis
2

Nej

tonååring
1

#24 Isåfall borde du ändra ditt namn till Paulinadirection

tonååring
1

#20 Din kommentar dosent make any sense?

Vad har din kommentar med det vi skriver om att göra? ..

#21 Håller med!

lisora
1

#25 haha meeen!! man får väl heta vad man vill! :) kan man inte gilla både bieber och direction? förstår inte varför man måste välja en av sakerna. hon gillar ju fortfarande justin, då kan hon väl heta "bieber". :)

tonååring
0

#27 Såklart man kan man men hon gillar ju direction mer haha :)

Frosstis
0

So, man kan inte ens ändra namn och folk känner mig som bieber sååå onödigt o göra det

[JollyJustin]
0

Jo, Jag kommer byta till nått med bieber.

Fråga Niklas om han kan byta.

Men het paulinaBieber snälla!!!!!!!!! Inte 1D

Frosstis
3

#20 Haha, jag ska inte byta! Jag gillar mitt namn, har liksom hetat Paulina Bieber sen 2009 och min familj introducerar mig som "Detta är min dotter Paulina Bieber" ;D

Gerro
0

Snälla det spelar ingen som helst roll om Paulina heter Bieber eller 1D eller?

Låt henne heta vad hon vill. Hon har rätt att vara både Belieber och Directioner, det är inget ni behöver tjafsa om.

Nu får ni ta och lugna ned er, det händer ofta att det blir många småkonflikter här på sajten, vilket inte är så trevligt.

tonååring
0

#32 Men sluta kommentera en kommentar efter en vecka, det blir ju såklart en ännu större konflikt? Dessutom undrade jag bara vrf hon hette belieber om hon gillar 1D mer, det är väl inget konstigt med det?

Frosstis
0

#33 Därför att jag gjorde detta konton 2011 och gillade inte one direction då

Gerro
0

Nu är det så att jag inte direkt har varit inne här på ett tag, eftersom att jag har en del i skolan.

Jag varnade endast då jag somsagt märker att det börjar bli tråkiga toner här på sajten. Dom jag varnar är dom som beter sig dåligt, och man behöver inte ta åt sig om man vet att man själv inte har gjort något dumt.