Justin Bieber iFokus

Justin Bieber

Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 628 ggr
tonååring
0

KOLLA HÄR!

Hamsterlycka
3

Tycker som killen som la ut det där att det är så fruktansvärt att människor kan hata på en människa utan att ens ha träffat honom eller ens vet ett skit om vad han gått igenom och vad han får stå ut med, varje dag. Och det är så fruktansvärt att det är bara men Justin det har blivit såhär stor uppståndelse kring allting, det som paparazzina sa till Justin i England är bara inte okej. Not at all. Det har aldrig varit okej och kommer aldrig vara okej att bete sig på det sättet mot någon. Förstår inte varför man hatar på en sån fantastisk människa? Jag tror att djupt inne så fattar man själv att det är så jävla fel det man håller på med, att kränka en människa utan att ens känna den. Fyfan asså. Såg en på youtube som hade skrivit "IF THIS GETS 100 LIKES I WILL SLAP MY GIRLFRIEND 'CAUSE SHE LIKES JUSTIN BIEBER" och gissa hur många likes den fick? Över hundra, den var topp-kommentar.  Liksom hur sjuka får människor vara?

Slutet asså… "I can promise you that I will.. uhm.. that I will love you through everything." ❤️

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

tonååring
2

#1 Jag håller med dig till 100%! 

-Do you ever get depressed?

Because?

- Just because I'm human

Gerro
1

Sjukt j**** hemskt rent ut sagt (förlåt för svordomen) men är trött less på allt hat på den här underbara människan.
Håller klart med dig #1

Vidriga haters. Det är inte okej någonstans att förstöra en annan människas liv sådär.

Frosstis
0

😭❤️

Krikke
0

Fin film ❤️ Däremot så visste jag redan hur det är och hur han känner. Men iof en perfekt film att visa haters, sen finns det tyvärr dom som inte hade rört en min utav att se den men dom har en svart själ helt enkelt..

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |