One direction OT!
Hej! Jag vill gärna gå på one direction konserten i svergie 2014!!! Och jag vill köpa meet and greet. Men det funkar ju inte! Jag hittar inte vart man kan köpa det. Snälla hjälp någon!!!!!!!😍
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Finns inga meet and greet till deras wwa-tour :)
Sen tror jag båda konserterna är slutsålda nu också.
Finns inga M&G till deras konsert.
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Okej:) Men det finns biljetter kvar
#9 Nej, eller på blocket finns det säkert. Verkar inte så seriös directioner då jag till och med vet att biljetterna till båda konserterna tog slut på mindre än 5 minuter, och det var månader sedan de släpptes. Så tyvärr är du liiite sent ute.
we're always chasing that paradise
#10 har kolat på ticnet och det finns!
#11 Haha äh ne
Det finns visst biljetter kvar ;) söker man efter dom finnsd et. Ex 1 biljett parkett gul
Jo men det kan nog finnas chans att biljetter finns kvar!
Jag fick ju mina biljetter typ 3 dagar innan JB konserten så ;)
#14 Fast inte på ticnet va?
#15 Inte på ticnet va? Har kollat flera gånger men det finns inga kvar.
Kanske inte ticnet, men tradera?
Jag fick mina från en bekant till min kompis så haha, hade tur ;)
Tror att det finns några få enstaka kvar på ticnet, men det är typ en biljett i ståsektion bakre och några få biljetter på läktarna längst bort :)
DET FINNS PÅ TICNET!
Tråden är rensad på onödiga kommentarer.
Pepparkaka. 🙂
Lol waaat? Haha
#37 Man blir snel utav dom!
Haha if u say so ;)
Jag säljer två stycken One direction biljetter till konserten den 13 juni
De är ståplats green och säljer dem för 590kr/st hör av dig om du är intresserad! :)
http://www.tradera.com/one-direction-staplats-blue-13-6-auktion_340227_208278653 snor också denna tråd lite, min kompis säljer sin biljett om någon är intresserad :) utgångspriset är 200 kr billigare än vad den köptes för
http://www.tradera.com/one-direction-staplats-blue-13-6-auktion_340227_208278653 snor också denna tråd lite, min kompis säljer sin biljett om någon är intresserad :) utgångspriset är 200 kr billigare än vad den köptes för
oups dubbelpost..