Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 693 ggr
Frosstis
2013-12-22 15:53

beached whale

är detta sant? jag läste när det hände att han kallade henne det, och nu har hon tagit livet av sig.

vad tror ni? :/ vila i frid julie ♥

http://nationalreport.net/justin-biebers-beached-whale-comment-leads-teen-girls-suicide/

Annons:
Gerro
2013-12-22 16:13
#1

Sjukt..


Gerro
2013-12-22 16:13
#2

Och jag har ingen aning om det är sant :/

R.I.P Julie<3


[Budgies]
2013-12-22 17:19
#3

OMB! Det låter fruktansvärt! :(

Men jag tror inte att Justin skulle göra något sådant, men om han var full så… :(

lisora
2013-12-22 21:23
#4

http://en.wikipedia.org/wiki/National_Report 

"National Report (nationalreport.net) is a satirical website devoted to often subtle parodies of real news which convince the unwary."

:P hemsidan du länkade är alltså en driv-hemsida.

Zakaraa
2014-01-14 21:50
#5

#4 Wikipedia är heller inte en pålitlig källa, vem som helst kan skriva där. Så använd aldrig Wikipedia som en källa. Kolla istället på de källor som texten på Wiki är baserat av (källorna ska alltid stå längst ner)

Ville bara få det sagt :P (Använder ni wikipedia som källa i uppsatser och liknande i skolan exempelvis får ni troligtvis F i betyg, vist har ni A-F betygsystemet nu för tiden?)

Men till själva tråden
Kan mycket väl vara sant, med tanke på hans beteende man sett och hört om den senaste tiden så skulle jag inte förvåna mig om han visar sig vara precis som vilken annan människa som helst som betett sig riktigt illa.
Dock kan det omöjligt vara Enda skälet till att flickan tog livet av sig. Troligtvis mådde hon psykiskt dåligt och fick bara ännu en anledning till att tro att hon inte hade något att leva för. Tragiskt nog. Men tyvärr inte ovanligt idag. Så många unga som mår psykiskt dåligt är en otroligt stor grupp i dagens samhälle. (fanns säkert förr med men nu är det mer synligt)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

tonååring
2014-01-15 21:01
#6

Tror inte det är sant och det är ingen pålitlig hemsida, hade det varit sant hade det varit på massa hemsidor om skvaller!

Annons:
Upp till toppen
Annons: