Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 4564 ggr
Frosstis
2014-01-23 17:54

arresterad

Annons:
siaames
2014-01-23 17:59
#2

Din länk så ser man en bild på honom som " miami beach police " la ut på twitter, wft? Får poliserna göra de?

Frosstis
2014-01-23 18:06
#3

tråkigt att det blivit såhär. vad säger pattie, och jeremey? de måste väl hjälpa till och sägaåt honom? suck.

Frosstis
2014-01-23 18:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

.

tonååring
2014-01-23 18:22
#5

Vad är det för fel med honom, kan han inte se att han förstör sitt liv! Hoppas att han hittar rätt väg snart, just nu jag verkligen vill krama honom och säga " allt kommer att bli okej" :(

StayStrongBeliebers

lisora
2014-01-23 18:53
#6

suck

Annons:
Halcyon
2014-01-23 18:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

#BeliebersAreHereForJustinForever

Han gjorde ett misstag, yes he did. Men hur skulle man själv känna om man inte ens kunde gå ut utan för sin dörr utan att bli fotad, påhoppad osv? Inte ens kunna njuta av en promenad, en tur till stranden osv? Märks tydligt att han är helt sjukt nere just nu. Har pratat med min kompis i telefon i över 2 timmar nu och pratat om allt det här. Det är så himla sorgligt allt.. han tar medicin mot depression och är precis över ytan, påväg att sjunka.. 

Men, han är som en bror, en vän.. tror inte att ni neutrala/haters förstår hur jäkla svårt det här är för oss också. Vi har sett hans allra ljusaste sidor, hans riktiga léende och det är så himla svårt att släppa taget om det. Och nu kommer alla ba "fyfan va fjantigt" men ja, det är sant. Det går inte att sluta att inte vara så sjukt ledsen när sånt här händer. Att inte känna hopp. Det finns inte, går inte.

we're always chasing that paradise

lisora
2014-01-23 19:38
#8

#7 självklart borde folk förstå egentligen. jag menar folk som sett honom växa upp från liten pojke till man liksom. det är bara väldigt synd att det blivit som det blivit, det är rätt uppenbart att snubben inte mår bra, annars hade han inte betett sig såhär.. han borde verkligen ta en paus från allting, vet ej hur det kommer gå annars…

Delfinen02
2014-01-23 19:43
#9

Jag tror att hans kompisar inte är så bra för honom men han kommer nog att ångra sig sen.

Halcyon
2014-01-23 20:07
#10

#8 Precis. Tack, eller vad man ska säga. Tror att jag talar för ganska många när jag säger att det varit en jobbig kväll!

Tycker också att han borde ta en paus, kanske åka på rehab eller nått och få ordning på sitt liv. Han behöver hjälp med sina problem, nu har det ju bevisats en gång för alla att han faktiskt har problem som så många har blundat för så pass länge. Men nu går det inte att vända bort huvudet längre, nu måste man inse verkligheten och gå vidare efter det. Men jag hoppas verkligen Justin rustar upp sig och gör något åt det. Man vet hur det slutet för Michael Jackson och massa andra artister som har haft problem med drogerna och annat..

Var en som skrev på twitter och såg det på nån internationell nyhetssida: "Poice said that Justin was on the phone crying saying: What about all my beliebers? Do they still excist..?"

we're always chasing that paradise

Gerro
2014-01-23 20:13
#11

Såg honom live för en stund sedan.

Justin kommer INTE att få fängelse vad jag har förstått. Han kommer att få en böter på 2500 dollar.

Vill bara vara där bredvid honom nu.. Fånga honom när han faller och sedan hjälpa honom upp..

Nu blev han nyss frisläppt iaf..


Gerro
2014-01-23 20:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Fick en bild på när han hoppade upp på biltaket och vinkade till alla som stod utanför<3


tonååring
2014-01-23 20:34
#13

❤️

Annons:
lisora
2014-01-23 20:51
#15
RobinEH
2014-01-23 23:25
#16

Allmänfarliga människor bör allmänheten skyddas mot. Han är ett hot mot allmänheten och bör således få begränsad rörlighet.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Calcifer
2014-01-24 02:24
#17

#16 Ja.

Alltså, det som stör mig mest är att folk fortfarande försvarar honom och inte ens förstår vilken allvarlig grej det är att köra rattfull. Vet ni vad som tyvärr oftast händer när man kör rattfull? Det är inte att man skadar sig själv, utan att man skadar andra. Och det är inte okej på någon nivå. Vart drar ni gränsen då? För han hade en ENORM tur som inte tog död på en oskyldig människa igår när han körde rattfull. Hade ni fortfarande stått där och tyckt att det går att skylla på haters, paparazzi, osv då?

Newsflash - alla måste ta eget ansvar för sina handlingar. Det finns hundratals kändisar i samma spotlight som han och de kör inte rattfull, eller knarkar, osv. Naturligtvis gör en del det, men låååångt ifrån alla. Det går inte att skylla vad som helst på att han är kändis och det måste vara såååå jobbigt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
2014-01-24 06:01
#18

Okej, hur många andra artister har du läst om de senaste dagarna undrar jag då? Han har otroligt mycket press på sig själv, mer än alla artister just nu. Deal with it. Och, du har inte läst mina inlägg tydligt nog då jag skrev att det inte var ok, men jag skrev även hur jag kände. Fattar inte ens varför jag pallar ens sitta och skriva med tanke på allt igår. Han har varit diagnoserad med depression i 5 MÅNADER. 5. Månader. Jag vet inte om du har haft depression, men det har sannerligen jag och jag mådde så förjävligt att jag inte ens kan beskriva det. Skyller inte allt på pressen, men vad fasen tror du det beror på då? Lögner sprids om honom dagarna i enda, det slutar aldrig. Han hade medicin mot depression i bilen när han stoppades. Men det kanske var för att snorta det då eller? Vad är problemet..

we're always chasing that paradise

Halcyon
2014-01-24 07:44
#19

we're always chasing that paradise

lisora
2014-01-24 10:02
#20

Självklart gjorde han fel när han körde full. Han förtjänar ett straff, och måste stå för sina handlingar. Detta är inget som kan bortförklaras, han hade kunnat skada oskyldiga personer, han hade kunnat döda någon. MEN det som stör mig med detta är att jag ser både på tumblr och twitter folk som SKRATTAR åt detta. Som att det vore KUL att han hamnade i fängelse. Det är inte kul. Det är precis lika o-kul som själva brottet var.  

Jag tror ingen kan säga att det han gjorde var rätt. Det finns inga bortförklaringar. Men samtidigt måste ju folk förstå att han inte mår bra just nu, alls. Han verkar ju inte frisk. Något har ju fått honom att bete sig såhär. Och det gör inte det hela rätt för det, MEN han behöver hjälp. Fort, för han har spårat så otroligt fort nu.

Annons:
Calcifer
2014-01-24 10:17
#21

#18 Jag är och har varit deprimerad i 25 år. Det är ingen ursäkt heller. Att ta ut det på sig själv - det kan jag köpa. Men att köra rattfull kan döda oskyldiga människor. Det går inte att ursäkta. Hur deprimerad man än varit, hur länge man än varit det. Han har alltid haft press på sig för han är en kändis. De flesta kändisar har 100% press på sig jämt. Det är ingen ursäkt. Det är ingen ursäkt att han har massor med "haters". Det finns ingen ursäkt. Han gjorde fel och måste ta ansvar för det. Punkt slut.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
2014-01-24 10:24
#22

Food for thought.

Quote:

"My sophomore year of college, my friend Katie was hit by a drunk driver. She died instantly. She can no longer sing, but Justin Bieber can. And it upsets me that as I record this video #wewillalwayssupportyoujustin is trending on twitter. I wish all the people who were tweeting that right now would be forced to send a tweet to explain to Katie’s family in 140 characters or less why they would quote always support someone who would do something as fundamentally selfish as driving drunk.”


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

lisora
2014-01-24 11:54
#23

#22 det är ju det som är största problemet med detta… tidigare har han tagit droger och pissat i en skurhink, men det är ändå inte i NÄRHETEN av det han gjort nu - just för att han satte oskyldiga människors liv på spel.

Att han leker med sitt eget liv är hans val. Men nu lekte han med andras liv också. Och det går inte att försvara med att han är deprimerad. Det går inte att försvara med någonting. Han måste ta tag i sig själv NU, innan något mycket allvarligare händer.

Calcifer
2014-01-24 12:04
#24

#23 Ja, precis.

Om han väljer att vricka till sitt eget liv så är det hans val. Men att utsätta andra människor för livsfara är inte okej.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

tonååring
2014-01-24 14:38
#25

#19 Omg jag börja gråta.. 😭

siaames
2014-01-24 14:45
#26

Han ville inte skada någon, och gatan var han på var helt avstängd. ingen var ens i närheten att få skadade på något sätt. Rattfylleri är dumt, ja, det gör det inte okej för honom att göra det, men ni beter er som om han dödade någon när det inte fanns någon riktig möjlighet att det skulle hända i denna situation till att börja med!

Calcifer
2014-01-24 14:49
#27

#26 Ingen som kör rattfull gör det med tanken "nu ska jag döda någon". Eh, blir man stoppad av polisen så finns det alltså människor på den gatan. Du kan inte tänka längre att kanske han kunde ha skadad t:ex dem? Eller andra som var inblandade i det högst illegala dragracet?

…..


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
lisora
2014-01-24 15:46
#28

#26 om han hade dödat någon då? hade ni fortfarande stått och sagt att "han är bara 19 år" "ingenting hände" "alla gör dumma saker"? Hur vet de att de inte var NÅGON människa på den gatan? 

Det är ju helt idiotiskt att ens tänka "ja men den här gatan är avstängd, då kan jag nog köra rattfull!"

Calcifer
2014-01-24 15:50
#29

#28 Sen var det väl så att det var de som deltog i dragracet som hade stängt av gatan utan laglig tillåtelse?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
2014-01-24 19:42
#30

#27 Eller så kanske man kan dra det så lågt att han stoppades för att han just körde på en avstängd väg? Nej? Alltid tro det värsta. Typical.

we're always chasing that paradise

tonååring
2014-01-24 20:23
#31

#30 Så himla sant! 

#28 Du har INGEN aning om hur jag/hon skulle reagerat, att köra rattfyll och att en människa dör, är två helt olika saker! 

Men det är ju bättre att han gör det på en avstängd gata än o göra där det finns massor med bilar, eller hur? Då är det ju ingen risk att någon blir skadad, snälla tänk på det positiva istället för att hitta fel :)

lisora
2014-01-24 20:42
#32

#31 "tänk på det positiva". oh my godddddddddddddddd. det finns inget positivt i att köra rattfull, det blir ju inte POSITIVT för att det var på en avstängd väg? det blir bara mindre idiotiskt

siaames
2014-01-24 20:44
#33

#32 Du fattar väl poängen med det hon mena eller är du så jävla efterbliven?

lisora
2014-01-24 20:56
#34

#33 varför så otroligt otrevlig och varför attackerar du mig genom att kalla mig efterbliven? Vad vill du få ut av det? Att jag ska bli arg? Det kommer jag inte bli haha.

#31 låter det som att vi ska "se det positiva". Det positiva i detta fall är typ ENDAST att han inte dödade någon. Så jag tycker det är lite onödigt att försöka se det positiva i något som bara är negativt…

Annons:
RobinEH
2014-01-24 21:03
#35

#33

Du tycker att det tyder på kraftig form av efterblivenhet? Någon specifik utvecklingsstörning du syftar till?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

siaames
2014-01-24 21:15
#36

#35 Att det är uppenbart vad #31 menade.

Skulle dock inte säga att det var "kraftig form av efterblivenhet",

siaames
2014-01-24 21:18
#37

#34  För det var ju uppenbart vad hon mena och du svarade på hennes inlägg med en så negativ inställning.

Vadå ENDAST? Är en människa inte värd nånting eller?

lisora
2014-01-24 21:52
#38

#37 ????? vad mer är positivt i detta fall? att han inte hade druckit 10 öl utan bara 1? jag säger inget om att han inte är värd någonting, jag säger bara att det enda positiva jag kan se med situationen är endast det faktum att ingen kom till skada.

RobinEH
2014-01-24 22:00
#39

#36

"så jävla efterbliven?" låter som att det syftar till att någon är kraftigt efterblivet. Eller vad anser du "…så jävla.." innebära? "Måttligt"?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Calcifer
2014-01-25 02:47
#40

#33 Jaha, oj. Efterbliven? Vad för typ av efterblivenhet vill du påstå att hon har? Tror du genuint man kan mäta sånt efter hur mycket en person gillar/ogillar Justin Bieber?

Jag hoppas du förstår själv att det enda du lyckas med är att måla ut JB fans ännu värre än de redan är, när du helt oprovocerat anklagar en annan människa för att vara efterbliven. Som för övrigt inte är okej på någon nivå, men du har väl några år till innan du börjar förstå att vissa saker säger man inte till andra människor för det är fel på alla nivåer.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
2014-01-25 08:53
#41

#40 Asså vet inte om jag ska skratta eller gråta. DRA INTE IN ALLA I ETT NÄT! Har jag kallat några av er efterblivna? Eller något annat? NEJ. Ni är så himla kortsynta så man vill ju bara slänga sig på golvet och slå igenom det.

we're always chasing that paradise

Annons:
Calcifer
2014-01-25 09:18
#42

#41, Var det riktat mot dig? :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

lisora
2014-01-25 09:51
#43

#41 det var inte du som kallade oss efterblivna… så nej du har inte kallat oss det :)

Halcyon
2014-01-25 09:51
#44

"Måla ut JB-fans ännu värre än det redan är."

we're always chasing that paradise

lisora
2014-01-25 09:58
#45

#44 men alltså det är faktiskt så att många av hans fans slår taggarna utåt SÅ FORT man säger något om Justin som de inte håller med om, bara att ta sig 5 minuter och kolla igenom twitter så märks det rätt tydligt. Det betyder självklart inte att jag tror att ALLA beter sig så, men att siamees då går och kallar mig efterbliven utan några som helst grunder ger ju såklart "beliebers" ett sämre rykte? kanske inte bara hennes kommentar ensam på detta forum, men om flera tusen Justin Bieber fans går runt och kallar folk efterblivna utan anledning så kommer de ju få ett visst rykte..

Och så är det i nästan alla "fandoms". One direction till exempel, deras fans använder sig ju också av väldigt hårda ord och sätter upp bandet på världens högsta piedestal typ. Det betyder inte att ALLA gör så, nej, men det skapar ju ett rykte. Så när jag blev kallad efterbliven helt utan anledning så bidrar ju det till att elda på ryktet om att "beliebers" är jobbiga/otrevliga/whatever

Halcyon
2014-01-25 10:09
#46

#45 Tror inte jag är den enda som får höra i skolan osv massor av saker om honom. Folk kan komma fram och ba "har du hört att Justin har börjat knarka? Han är ju helt jäkla sjuk i huvudet", pojkarna i min klass har visat mig när som spelar spel där man ska sminka Justin och skrattat åt det, folk kan trycka upp sina datorer med bilder på Justin utklädd till tjej, där det står att han är gay osv i min och min kompis ansikte (som också är belieber) osv. Inte så konstigt att man alltid slår ut taggarna så fort nån ska ta ställning, vilket kanske är en dålig grej men det är svårt att låta bli när man får höra sånt dagligen. Det är därför också jag kan bli defensiv när det kommer till sånt här då jag bara är så jäkla less. Förstår att det kan ge ett ryckte, men det är ju så konstigt att det inte ger ett ryckte av mig då att "wow, det finns vissa som faktiskt kan vara ganska samlade och inte kalla en elaka saker" Varför gav inte det ett ryckte då? Alltid fokusera på det negativa i allt…. blir så lessssss.

we're always chasing that paradise

lisora
2014-01-25 10:15
#47

#46 för att majoriteten inte beter sig som du gör i så fall. jag står dock fast vid mitt uttalande om att vi inte vare sig hånat JB eller på något sätt sagt ELAKA saker om honom. vi har diskuterat det han gjorde fel. då behöver man inte bli så arg, eftersom det är ren fakta.

Jesperlinden97
2014-01-25 10:17
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#48

-

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Annons:
Halcyon
2014-01-25 11:30
#49

#48 Han/hon har absolut helt rätt. Ingen ska köra full, vare sig man är känd eller inte. Vilket jag redan sagt sisodär 10 gånger i olika trådar. Justin dödade ingen, skillnad mellan han och den där mannen.

(Vet att inlägget inte var riktat mot bara mig, men ändå.)

we're always chasing that paradise

Halcyon
2014-01-25 11:33
#50

Men, den delen av att Justin körde för fort och full kommer jag aldrig kunna försvara honom för.

we're always chasing that paradise

siaames
2014-01-25 16:11
#51

Vrf tar ni upp " han kunde ha dödat någon " 

Ja han kunde ha gjort det MEN han gjorde inte det, jag orkar inte hålla på att argumentera vad han KUNDE ha gjort för det gjorde han INTE.

Och det är jag oerhört glad över, jag orkar inte spekulera om vad som kunde hänt för det har inte hänt. 

Och vägen han körde på var avstängd, hellre att han kör där än att han gör på en gata med massa bilar överallt, eller?

Håller med #49 #46 !

Jag slår vad om att ni kanske har träffat 1 belieber irl och sedan dömer ni alla beliebers.

När jag blir sjukt irriterad på en person så kallar jag denne efterbliven eller nåt sånt, jag är så som person (när jag är irriterad eller arg).

Vi beliebers är INTE likadana personer, det finns miljoner beliebers ute i världen, det är patetiskt att skriva att alla beliebers beter sig likadant, helt JÄVLA patetiskt.

Winrey
2014-01-25 22:21
#53

Blir fortfarande lika förbannad när man ursäktar ens beteende med att ''han är ju deprimerad''. Jag har varit djupt deprimerad i hela min tonår. Man får inte bete sig hur som helst för att man är ''deprimerad''. Det är ingen ursäkta att bete sig som en arrogant skitstövel. Han kör rattfull, men han är ju deprimerad så då är det okej. Han beter sig som ett svin mot andra, men det är okej han är deprimerad. Förstår ni inte själva hur otroligt dumt det låter? Man ska aldrig ursäkta ett dumt beteende oavsett om man är i en depression eller inte. Han står inte med båda fötterna på jorden, han borde hoppa av sin karriär skaffa riktig hjälp och lära sig hur man beter sig.

May the spirit of the wolf guide me in life.

Halcyon
2014-01-25 23:56
#54

Men asså vafan. Det är precis som att försöka säga nånting till er men det man säger far in genom det ena örat och ut genom det andra. Ska ni komma med åsikter - LÄR ER LÄSA TIDIGARE INLÄGG. Har skrivit tuuuusen gånger nu att det han gjorde VAR INTE OKEJ. Har också skrivit att han BORDE TA EN PAUS OCH ORDNA UPP SITT LIV. Okej?! Liksom snälla, sluta, lägg bara av.

we're always chasing that paradise

RobinEH
2014-01-27 00:02
#55

Kom över en länk från MSNBC. De intervjuade en dam från kongressen gällande NSA men avbröt henne för att sprida nyheterna om herr Bieber. En myndighet som förföljer hela världen är ju inget emot en kändis som många i världen följer. 🤫

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Annons:
Sara1214
2014-01-29 13:48
#56

OMG.. Ni anar inte hur svårt han har. Det är fel det han har gjort men INGEN här inne skulle klara att vara Justin. INGEN! Hoppas han börjar må bra snart. Och Justin.. "Everything`s gonna be alright!" I LOVE YOU! 

#onceabelieberalwaysabelieber

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Calcifer
2014-01-29 14:29
#57

#56 Ehm. Alltså. Han har det säkert tufft, men det går inte att skylla på att han mår dåligt eller påstå att ingen här skulle klara av att vara Justin. Det vet du ingenting om, för du vet inte hur andra har det.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Winrey
2014-01-29 17:24
#58

#56 Fortfarande ingen ursäkt att bete sig som en arrogant skitstövel. 

Finns så många som har det så mycket svårare än honom men ändå inte beter sig som han gör.

May the spirit of the wolf guide me in life.

lisora
2014-01-29 19:57
#59

#56 alltså… säger vem? tror många skulle klara av att vara Justin (dvs leva hans liv) och till och med lyckas att INTE köra rattfull och pissa i skurhinkar…

siaames
2014-01-29 22:26
#60

#59 Man har upptäckt att Justin aldrig körde rattfull!

Och att pissa i skurhinkar gör honom inte till en dålig person, du är patetisk, lämna tråden!

Calcifer
2014-01-30 02:00
#61

#60 Kanske är dags för dig att sluta bestämma vem som har rätt att skriva vart?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
2014-01-30 09:09
#62

Min åsikt! Jag hoppas i alla fall att min älskling mår bra snart igen! Jag älskar dig över allt!!! alla beliebers vet hur han har det! "Stay strong"

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
Calcifer
2014-01-30 10:42
#63

#62 Och det är just det som är så otroligt skrämmande bland hans fans…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
2014-01-30 11:07
#64

Vet du vad som är skrämmande? Att du dömmer personer för saker som inte ens hänt. Det är skrämmande!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Calcifer
2014-01-30 11:50
#65

#63 Att fans tydligen tycker allt är helt okej bara för att deras "älskling" gjort det. Nu har han väl arresterats i samband med en anklagan om misshandel också. Men om det skulle visa sig vara sant så är det väl helt okej ändå, eftersom det är ju sååååååååååååå synd om honom. Det är skrämmande, totalt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
2014-01-30 12:51
#66

NEJ! Det är inte okej.. Men ni måste förstå att han inte har det lätt! Vi har inte sett ett enda riktigt leende från Justin på 1,5 år! Han har det jobbigt. Alla buar åt honom när han får ett pris.. Det är inte okej. Han är också en människa precis som alla vi andra.

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

lisora
2014-01-30 12:59
#67

#66 alla buade åt 1D också när de vann ett pris i höstas men inte ser du dom köra rattfulla :P

Sara1214
2014-01-30 13:01
#68

#67 Väldigt bra svarat.. Men 1D är ett helt gäng!  Justin är själv. Detta gör att alla i 1D kan gå ut på gatan utan att vara rädda. Justin kan inte det. Det är skillnaden. Föresten finns det 2 i 1D som också har knarkat.

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Calcifer
2014-01-30 14:13
#69

#66 Haha, han log när han blev arresterad, så glöm det va. 

#68 Dags att sluta hitta på undanflykter. 1D kanske är en grupp, men Bieber är knappast ensam med att få utstå det hat han får. Dessutom har han vänner, och är knappast helt ensammast i helaste världen. Och även OM han var det är det ingen ursäkt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
siaames
2014-01-30 16:41
#70

#61 Kanske dags för dig att lämna tråden

Krikke
2014-01-30 17:20
#71

Justin hade bara 0.014, drogtestet negativt och dom körde under begränsningen. Polisen ljög i sin rapport, verkar som han var en hater precis som er. Kram på er :)

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Winrey
2014-01-30 17:27
#72

#70 Diktator?

#71 Hater och hater, har bara sunt förnuft att inte se upp till en arrogant skitstövel. Nu har han ju blivit åtalad för misshandel på en limo förare.

May the spirit of the wolf guide me in life.

lisora
2014-01-30 17:55
#73

#68 4 av 5 i 1D har knarkat ;)

lisora
2014-01-30 17:56
#74

#71 jag är verkligen ingen hater, har aldrig hatat på justin eller hånat honom. men jag reagerar på när folk gör dumma saker. man är ingen hater för det.

siaames
2014-01-30 22:01
#75

#72 Vårda ditt språk & lämna denna tråd om du inte har något vettigt att skriva.

Har han? Kan du länka en källa?

Sara1214
2014-01-30 22:10
#76

Som #75 säger! Länka källan och detta ska vara en riktig för en gångs skull! Dem har ljugit så mycket om det justin har gjort! Polisen skrev 4 falska rapporter om honom! Det är fan inte okej! Jag kommer alltid att skydda honom och jag vet att han aldrig kommer göra något så dumt som mörda någon eller något värre. Alla riktiga beliebers vet det. För vi har följt hans resa och vet hans känslor. Vi älskar han som vår egen bror och detta kommer jag stå fast vid. Jag liter 100% mer på Justin är vad jag gör på den jävla dumma median som sitter och snackar massa skit! Alla vill få fast han!! Till och med polisen genom att skriva falska rapporter! Detta börjar likna skit och jag kommer alltid stå vid hans sida. #beliebersisalwaysthere Att tillägga! Det första Justin sa när han kom ut från att ha varit arresterad var " är min beliebers fortfarande kvar?!" Och så grät han! #staystrong

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
Winrey
2014-01-30 22:23
#77

#75 Jag har väl all rätt att tycka och säga att jag tycker han är en arrogant skitstövel. Yttrandefrihet, hört talats om det? Sluta vara så diktatorisk.

http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/10606233/Justin-Bieber-charged-with-assaulting-limo-driver.html

Där har ni er källa.

May the spirit of the wolf guide me in life.

Sara1214
2014-01-30 22:28
#78

#77 det där tror jag inte ett skit på! Videon visar ingenting som har med att han skulle misshandlat någon!!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Sara1214
2014-01-30 22:30
#79

Och källan är som alla andra jävla medier! Idiotiska och falska!!!:(

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

siaames
2014-01-30 22:32
#80

#77 Då har jag all rätt att tycka och skriva att du är en idiot som bör lämna denna tråd NU!

De verkar dessutom inte som en pålitlig källa nånstans! Hade det varit sant hade aftonbladet och massa andra källor skrivit de!

Winrey
2014-01-30 22:59
#81

#80 Är jag en idiot för att jag har en åsikt? Då är alla personer som har en åsikt idioter. Om du vill att alla ska ha lika åsikter så borde du kanske flytta till nordkorea. Den nyheten finns på fler medier, han har ju överlämnat sig själv till polisen och datum för rättegången är satt. http://www.theguardian.com/music/2014/jan/30/justin-bieber-assault-charges-canada http://www.mtv.com/news/articles/1721446/justin-bieber-assault-charges-toronto.jhtml http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-25954645 (BBC!) http://www.rollingstone.com/music/news/justin-bieber-turns-himself-in-for-alleged-limo-driver-assault-20140129 http://hollywoodlife.com/2014/01/29/justin-bieber-assault-charges-toronto-turning-himself-in/ Finns mycket mer källor, hur mycket mer behöver ni?

May the spirit of the wolf guide me in life.

Calcifer
2014-01-31 01:41
#82

#80 Dags att acceptera att det finns människor som, hör och häpna, inte tycker exakt som du. Det är ett svårt koncept, jag förstår det, men det är faktiskt så.

#81 Du skulle kunna länka till en video där Bieber själv erkänner att han mördat 50 prostituerade och hans fans skulle fortfarande sitta och skrika "men guuud, ni förstår inte, han är ju deprimerad, det är syyyynd om honom!" Men herregud, låt mig spela på världens minsta fiol för honom.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
2014-01-31 09:35
#83

#82 HAHAHHAHAHHAHAHAH! Tror du på fullaste allvar att han skulle göra det!!? Nej.. Juste.. Du vet ju inte ett skit om honom.. OPS Glömde;(.. Alla beliebers vet att han ALDRIG ALDRIG ALDRIG skulle göra något sånt. Det är bara vad alla haters tror. Jag litar 100% mer på justin än på medier. Ses i någon annan tråd. Jag säger bara en sak " jag kommer ALLTID stå på justins sida. Och jag vet att han aldrig kommer göra något så dumt. Så ni kan sluta ta det som ett exempel. hej då små *** haters. Han är också en människa!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
lisora
2014-01-31 13:13
#84

#83 är rätt säker på att innan han gjorde alla dessa idiotiska saker han gjort så satt säkert flera människor och sa "han skulle aldrig köra rattfull!! han skulle aldrig knarka!! han skulle aldrig…" osv osv.

Sara1214
2014-01-31 14:59
#85

Dem flesta kändisar knarkar. Eller har provat. Och justin knarkar inte. Han har provat! That`s the diffrent. Och jag visste att detta skulle hända och det händer många här i världen. Jag vet att alla haters försöker hitta massa fel. Men alla beliebers vet att han inte kommer göra något så dumt som att riskera någons liv. Föresten så är det nu o klart om han ens var full. Så himla idiotiska. Känner för att slå ner median snart. Kan dem inte bara hålla käften och sluta ljuga om så jävla mycket. I LOVE YOU! ONCE A BELIEBER ALWAYS A BELIEBER!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Calcifer
2014-01-31 15:21
#86

#85 Nu är du ute och cyklar. De flesta kändisar knarkar inte. Han var inte full, men hade höga mängder av det medel som är huvudingrediensen i xanax och man får absolut inte köra bil med det i blodet eftersom det försämrar reaktionsförmågan REJÄLT. Det har alltså samma effekt som att köra rattfull = det är precis lika illa.

Sen har du ingen aning om heller om vi är "haters" eller inte eller om vi varit fans av Justin osv. Bara för att man inte stöttar allt en kändis gör betyder inte att man är en hater eller att man hatat dem alltid.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Winrey
2014-01-31 16:10
#87

#85 Man hittade massa knark i hans hus, oavsett om man bara ''provar'' på så är det lika fel. Och att du ursäktar hans beteende är läskigt och känns lite som hjärntvättning. Du har ingen aning om vad han skulle kunna göra, du känner honom inte. Om han skulle mörda någon och han blev fångad på kameran medans han gjorde det men han förnekar, vad skulle du tro? Skulle du lita på bevis eller på hans förnekelse? Extremt exempel och scenario jag vet, men notera att detta är bara är ett scenario jag säger inte att han ska, vill bara se hur långt ni skulle gå. Och skriv inte ''Jag vet att han aldrig skulle göra så'' jag vill veta vad du skulle göra OM det skulle hända.

May the spirit of the wolf guide me in life.

siaames
2014-01-31 17:35
#88

HATERS, lämna denna tråd, Justin Bieber iFokus är ENDAST för beliebers ENLIGT MIG! 

Så get the fuck out!

#81 Men vänta lite här.. Det står att det skedde i December, det är februari nu?

Känns som om det hela är skvaller utan ens bevis!

Calcifer
2014-01-31 18:11
#89

#88 Jösses. Tur att du kan uttrycka dig utan att svära och vara omogen…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Winrey
2014-01-31 18:35
#90

#88 Så att han överlämnade sig själv är inte bevis nog för dig? Var ju till och med en video som man ser honom gå in på stationen i en utav länkarna.

May the spirit of the wolf guide me in life.

Annons:
Sara1214
2014-02-01 08:29
#91

#90 bara för att han går in i en station betyder det inte att han misshandlat någon?! HAHAHHAHA! Och det är dåligt att säga " om det skulle hända" när det inte ens kommer hända. Sorry haters men get the fuck out!😂

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Calcifer
2014-02-01 09:37
#92

#91 Ursäkta, men ni sitter och gnäller på att vi dömmer Justin. Men ni dömmer oss som haters helt utan anledning. Bara för att vi inte håller med om vissa av hans val gör det oss inte till haters! Det är så tråkigt att Bieber fans tyvärr har noll tolerans för människor som inte håller med dem i alla situationer!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

siaames
2014-02-01 10:30
#93

#92 Ni beter er som haters tycker jag, det räcker med att ni skriver vad ni tycker men ni håller ju på "han kunde dödat någon" blabla, saker som inte ens har hänt och det gör oss såklart arga genom att ni inte har en ENDA liten positiv sak och skriva, så hejdåå, kom inte tillbaka!

Calcifer
2014-02-01 10:50
#94

#93 Du har ingen rätt att säga åt mig att jag inte får skriva här. Jag har massor med positiva saker att skriva om Justin i en tråd där det hör hemma. Denna tråden handlar om hans rattfylla och att han blev arresterad. Det folk har påpekat är endast att när man kör rattfull så ökar man risken radikalt för att döda oskyldiga människor. Det är fakta, och inget vi hittat på för att vi "hatar" Justin Bieber.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Krikke
2014-02-01 13:10
#95

Ser inget fel i att se upp till honom, han ger mig mer energi än vad han tar. Pusspuss #72

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

siaames
2014-02-01 16:03
#96

#94 Som #71 skrev "Justin hade bara 0.014, drogtestet negativt och dom körde under begränsningen. Polisen ljög i sin rapport, verkar som han var en hater precis som er. "

Så det finns inget mer att argumentera om? 

Åhh ge dig, bete dig lite mogen och lämna denna tråd som du borde gjort för länge sen.

Sara1214
2014-02-01 16:24
#97

Håller med #96 och #95 till 100%

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
Winrey
2014-02-01 17:08
#98

#91 Märker att du inte har förmågan att spela upp scenarion i ditt huvud oavsett om det kommer att hända eller inte.

#96 ''bete dig lite mogen'' säger du som svär hela tiden, beter dig som en barnunge och säger att alla ska lämna tråden för man inte tycker som du. Om du vore mogen så hade du förstått att alla har rätt och skriva vart dom vill och kunnat ta att alla har inte samma åsikter som du. Så innan du börjar och säga till andra att bete sig moget, kliv ur sandlådan och bli mogen själv.

May the spirit of the wolf guide me in life.

tonååring
2014-02-01 17:29
#99

#98 Men det är klart att man blir less på er så att man blir tvungen att ta ut sin ilska genom att svära för ni verkar inte förstå? Ni behöver dessutom inte tycka som oss men som vi har skrivit flera gånger, ni kan skriva er åsikt och sånt men ni ska alltid hålla på och skriva att han kunde dödat någon när han inte ens gjorde det! Inget ptositivt att skriva liksom? Såklart man blir less. Dessutom antar jag att ni är vuxna? Och vi är ju som sagt tonåringar?  Så vi håller på att mogna däremot borde ni bete er som åldern ni är i och sluta argumentera med oss och lämna, ni kommer ingen vart här, denna iFokus sida är för beliebers, tack & hej!

Winrey
2014-02-01 17:43
#100

#99 Jag argumenterar för min sak, så jag beter mig inte illa. Han dödade inte någon, nej. Men kör man med alkohol eller droger i kroppen så kan det väl hända. Inte den här gången, med nästa gång kanske. Att ni missuppfattar när man pratar om det är läskigt. Hade det varit en icke känd person så hade ni kanske tänkt likadant. Men nu råkar det vara han och då får man inte tala om riskerna? Man pratar om att han kunde ha dödat någon så att ni ska förstå hur allvarligt det han håller på med är.

May the spirit of the wolf guide me in life.

Sara1214
2014-02-01 20:32
#101

#100 men herregud människa nu får du lägga ner. Detta är sista saken jag säger nu. Han skulle aldrig dricka så mycket så att han skadar någon genom att köra med alkohol i kroppen! Nu har det till & med kommit fram att han inte hade droger och knappt något alkohol över huvudtaget. Jag VET och alla beliebers VET att han aldrig kommer göra något som skadar någon! Så fuck off! Orkar inte sitta och chaffsa med haters! Hej då och ha det så trevligt med att skylla på en person som inte gjort något… Nej men juste! Ni litar ju på median! Glömde!!:/ HEJ DÅ OCH TACK FÖR MIG!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Winrey
2014-02-01 20:44
#102

#101 Herregud, du har ingen som helst aning om vad han skulle kunna göra och inte. Du känner honom inte.

May the spirit of the wolf guide me in life.

tonååring
2014-02-02 15:37
#103

#102 Samma sak gäller dig också, du har ingen som helst aning om vad han skulle kunna göra och inte. Du känner honom inte, men vi beliebers vet hur han är som person mer än du för vi ser hans positiva sidor, ingen är perfekt.

Winrey
2014-02-02 17:13
#104

#103 Jag skriver vad som faktiskt kan hända om han fortsätter som han gör.

May the spirit of the wolf guide me in life.

Annons:
Calcifer
2014-02-02 17:15
#105

#103 Nej, du har ingen aning om hur han är som person. Du känner den personlighet han visar upp utåt, men du kan omöjligt genuint veta hur han är som person. Det är bara hans vänner och familj och andra som finns i hans liv direkt som vet det med säkerhet.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

tonååring
2014-02-03 15:00
#106

#104 Ja ok, men det har inte hänt och orka spekulera om det som inte har hänt.

#105 Jag skrev " men vi beliebers vet hur han är som person mer än du för vi ser hans positiva sidor"

Calcifer
2014-02-03 16:07
#107

#106 Det talar bara för exakta motsatsen. Någon som aktivt väljer att vara blind för en persons dåliga sidor ser mindre av hur de är som person.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

tonååring
2014-02-03 19:35
#108

#107 Men jag väljer inte att vara blind för hans dåliga sidor? Jag skrev ju " ingen är perfekt"?

Upp till toppen
Annons: