Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 2072 ggr
The Idizen
2014-01-24 00:38

Vad händer?

Det känns som om Justin håller på att spåra ur lite nu .. Kastar ägg på grannens hus, kör full ifrån polisen, umgås med folk som knarkar… Var har hänt med den GAMLA VANLIGA Justin? 😕

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Annons:
Itchy
2014-01-24 00:46
#1

inte bara umgås med folk som tar narkotika, han har ju knarkat själv och erkänt det

You can't spell Bitchy without Itchy

Itchy
2014-01-24 00:47
#2

personligen fattar jag inte varför man envisas med att se upp till en person som beter sej på detta visetoch sen blint vägra inse vilken urusel förebild han är till alla de ungdomar som kallar sej beliebers

You can't spell Bitchy without Itchy

molam
2014-01-24 00:52
#3

Nej, jag är ingen Belieber, men ingen hater heller jag är Neutral.

Men jag skulle tippa på att han håller på så pga alla Haters han kn ju inget göra utan att få massa as över sig idioter hit och dit som ska anklaga en för saker man inte gör.

Så är det väl klart att man hamnar åt fel håll tillslut

Om nån av er hade så många Haters som Justin, vad skulle ni göra, jag tror inte heller ni skulle bry er om vad ni gjorde eller inte… ''/

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Malinolsn
2014-01-24 01:19
#4

"Gamla vanliga Justin" har vuxit upp, dock på ett väldigt dåligt sätt..

[rumelle]
2014-01-24 10:39
#5

Tyvärr kan personer förändras väldigt snabbt när droger kommer in i bilden.

lisora
2014-01-24 11:56
#6

#3 jag personligen tror inte detta BARA är på grund utav haters. Finns andra artister som också har haters, men som inte gjort de saker Justin har. Han har ju minst lika många "beliebers" som haters. Jag tror att kändisskapet steg honom åt huvudet. Han började liksom tro att han var odödlig. Alla skador han orsakar kan han betala för tror han. 

För varför skulle detta ha med haters att göra? "Fuck alla haters, ska köra rattfull". Näee.. Det är nog en blandning av för mycket press och för höga tankar om sig själv.

Annons:
molam
2014-01-24 12:46
#7

#6 Det jag menar är att Haters trycker ner han, till att trycka ner sig själv eller vad man ska säga, jag tror inte man mår så bra av att varje dag höra rykten om sig själv och höra folk säga att man ska dö

Jag säger inte att det bara är Haters fel det jag säger är att Haters har förmodligen en stor del av det.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

The Idizen
2014-01-24 13:59
#8

Hoppas att han någon gång inser hur fel han gör ..

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Calcifer
2014-01-24 14:24
#9

#7 Så då är det alltså helt ok för typ alla Twilight stjärnor eller författaren av Twilight att gå ut och slå ner någon eller bränna ner ett hus eller göra andra saker som också kan orsaka död för helt oskyldiga människor?

Nä, herregud. Det går inte att skylla på det. Jag är inte känd, men blev mobbad hela min uppväxt och jesus min gud vad folk har sagt till mig att jag borde dö, att jag är äcklig, att allt jag gör är bara värdelöst och jag är inte ens värd att få andas samma luft som andra människor. Kan jag använda det som ursäkt för att spela med andra människors liv?

Nej. Det kan jag inte. Det finns ingen ursäkt. Är man i en sådan position att man får ta en massa skit från en massa "haters" så får man lära sig att hantera det.

Dessutom har han löjligt många fans som dyrkar marken han går på…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

molam
2014-01-24 15:35
#10

#9 Men jag sa att det är en del av det, jag har också blivit mobbad under hela min uppväxt men det hör inte till saken, jag skriver min åsikt vad jag tänker och tror låt mig ha MIN åsikt

Jag säger inte att det är rätt, jag säger inte att det är Enda anledningen jag säger att det är en DEL av anledningen

Han kanske började med skiten (drogerna etc.) pga just alla haters, nu kan du vara snäll och lämna det och låta mig ha min åsikt jag är väldigt "människokär" Jag anser att det inte finns nån som är "dålig" dom har bara råkat ut för fel saker under uppväxten istället för att säga emot läs vad man skriver. Tack.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Calcifer
2014-01-24 15:39
#11

#10 Jag har aldrig påstått att du inte får ha din åsikt, du får gärna läsa vad jag skriver om vi nu ska vara "sådana". Däremot har jag naturligtvis all rätt att komma med min åsikt också, eller hur? Och den stämmer inte överens med din, då jag tycker det finns massor med bristande logik i den, men jag har aldrig påstått att du inte får ha den. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

molam
2014-01-24 15:42
#12

Men då kan du ju isåfall vara snäll och säga helt emot vad jag tycker Min kompis kille började med droger pga att han inte hade det så bra och gjorde en hel massa dumma saker därav anledningen att jag tycker som jag tycker, folk må inte gilla mina åsikter men det är så de är, inga människor är dåliga i grunden det är vad som händer runt dom som gör dom "dåliga" 🌺

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Calcifer
2014-01-24 15:49
#13

#12 ?

Jag har inte sagt någonting om dina åsikter. Var så god att ha dem. Men jag håller inte med, och jag har den rätten också. Om jag tycker helt emot vad du tycker så får jag säga det, så vida jag inte är otrevlig eller svär eller bryter mot några regler. Och det har jag inte gjort.

Dessutom kan jag bara påpeka att det finns vetenskapliga bevis som direkt motsäger sig vad du påstår. Det finns människor som är helt och fullt "dåliga" i grunden helt utan utomstående anledningar. Psykopater och sociopater behöver inte gå igenom någonting överhuvudtaget men kan fortfarande vara rejält dåliga människor som mördar, våldtar, osv.

(Notera att jag inte påstår att Bieber är något av det ovanstående, jag bara påpekar att det faktiskt naturligtvis finns människor som är dåliga i grunden utan utomstående omständigheter. Och det är bevisat.)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
lisora
2014-01-24 15:50
#14

#13 Breivik är väl ett rätt bra exempel. Han levde ett helt vanligt liv och titta vad som hände där.

Calcifer
2014-01-24 15:52
#15

#14 Eller hur.

Sen är det inte riktigt att skylla på heller, yttre omständigheter. Bara för att man haft ett dåligt liv har man inte rätt att göra andra människors liv sämre eller sätta dem i fara. Någon som blivit t:ex slagen som barn har inte mer rätt att slå sina egna barn pga sin barndom. Enligt mig är de starkaste människor de som går igenom riktiga helveten till liv men aldrig tar ut det på någon annan.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

molam
2014-01-24 17:00
#16

#13 I mina ögon finns det inga som är "dåliga" i grunden det är alltså mina ögon, jag har gått igenom ett helvete under 20 år nästan därför ser jag inte människorna, jag ser deras hjärtan förstår dom och anser därför att inga människor är dåliga i grunden, jag kan inte hata bara för nån har hamnat snett på vägen, det kommer ordna till sig alla hittar den rätta vägen igen när det än blir men alla hittar tillbaka till stora vägen

Och jag 'r säker på att med tiden kommer även Justin finna den rätta vägen igen.

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Calcifer
2014-01-24 17:01
#17

#16 Då har tyvärr dina ögon fel eftersom det är fakta att det finns människor som är onda oavsett hur deras liv sett ut. Men det är en annan diskussion.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
2014-01-24 17:10
#18

#14 #15 Breivik levde ett helt vanligt liv? Skulle inte tro det va. Han satt och spelade spel där man skulle döda människor i över 10 år för att han skulle få bort medkänslan för människor. "Normalt liv", riktigt normalt.

we're always chasing that paradise

Halcyon
2014-01-24 17:18
#19

Inga av ni som är neutralas ord gör inte så mycket påverkan på iaf mig. Jag är fortfarande lika ledsen idag som jag är igår för allt som hände, just för att JAG ÄLSKAR HONOM. Skiter fullständigt i om folk tycker det är helt jäkla dumt i huvudet, att jag är puckad osv. Bryr mig inte ett dugg. Inte ett smack. Jag har älskat den där pojken sen jag var 10 år, vilket är i 5 år nu. Det är inte lätt, som jag redan framfört. Det är inte lätt. Det är så jäkla mycket lögner ute i världen så det är inte sant. Innan man tror att något är sant ska man tänka efter. Även om det nu gäller Justin Bieber, som så jäääkla många tycker det är så himla roligt att hacka på, hacka på hans fans, reta honom, kalla han massa glopord.. kan hålla på hela dan. Men en sak ska ni lära er, sparka inte på den som redan ligger. Han har det nog jobbigt just nu. Och ni kan fan inte säga att det bara är hans fel att han har hamnat i denna situationen. Det är allt som är runt kring honom. Haters, press, media.. paparazzis. Dom klängde och riggade upp kameror utanför fängelset igår. Hur jäkla lite respekt får man ha liksom? Och nä, såklart kan han bestämma över sig själv och sina beslut i livet men ibland är det fan inte lätt, inte ens för oss. Han är mänsklig, precis som oss. Han gör misstag, tar sig upp igen, faller tillbaka, tar sig upp igen. Precis som ALLA. Vi gör alla misstag i våra liv, och igår var det Justins tur.

we're always chasing that paradise

Calcifer
2014-01-24 17:21
#20

Sparka på den som ligger? Eh. Öh. Jösses.

Han valde av egen fri vilja att utsätta andra människor för livsfara. Han ligger inte ner. Att han får kritik för att göra något olagligt och vansinnigt själviskt och helt försvarslöst är inte att sparka på någon som ligger. Han har det säkert jobbigt just nu, men vem har satt honom där? Han själv och hans handlingar. Trist att folk verkar tycka att kändisar inte ska ta ansvar för sina handlingar.

Alla gör misstag. Sant. Och alla måste betala för sina misstag. Svårare än så är det inte.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
lisora
2014-01-24 17:24
#21

#18 det är ju dock rätt vanligt att spela spel där man dödar folk.. :P + han spelade world of warcraft, vilket är ett fantasy-spel. 

anyway breivik är ot. jag har aldrig hackat på justin utan anledning, men det är klart man blir arg när han utsätter andra människor för fara.

molam
2014-01-24 17:32
#22

#19 Det är det jag försöker att säga…. Fast på ett försiktigare sätt… Men håller med dig till 150%

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Halcyon
2014-01-24 19:34
#23

#20 I åratal har folk sparkat på honom medans han redan ligger. Sedan han var 15 år. Sedan han blev känd, sedan allt började. Det är ingen nyhet. Och vad fan gjorde han mot världen när han var 15 år för att förtjäna all skit? Inte ett dugg. Han har alltid legat ner. Han har alltid varit den som det är ok att kalla bäver, säga att han är gay, hur ful han är osv. Har alltid varit så. Har fått ta emot sånt i 5 år nu, när ska det sluta? Alla kändisar får kritik, visstvisst. Jag är inte helt puckad. Men det med Justin är något helt annat. 

Denna disskution leder ändå ingen vart, förstår inte ens varför jag sitter och tar det här med dig ens. För jag kommer inte ge mig, och tydligen inte du heller. 

Vill göra mig tydligen igen, för ni verkar tydligen inte förstå en sak: JA, det Justin gjorde igår var fel. Han skulle absolut inte kört full och det är även jag riktigt besviken på honom för. Han kunde ha gjort både sig själv och andra människor illa. Men att sedan håna honom, skratta åt honom, ge honom ännu mer skit, vart fan vill man komma med det? Tror han lärde sig sin läxa i både häktet och domstolen. Hans team ska även disskutera med honom kring att han ska få psykterapi.

Vissa av er säger att ni blivit mobbade, hur tror ni då att det känns att bli utsatt på det sättet av en hel värld? Ännu en gång, JA HAN ÄR KÄND. Men han har fortfarande ett hjärta, en själ, en hjärna. Han blir precis lika sårad som oss andra. Bara att ingen fattar det, eftersom "han är van och känd", ska man bli van vid att bli utsatt? Är det vad man önskar för en person. Nej ryser, fyfan vart håller världen på att försvinna? Vi alla blir dömda nån gång i livet, tänk att få ta det varje dag, tusen gånger om. Det räcker som aldrig, tar aldrig stopp.

we're always chasing that paradise

Itchy
2014-01-24 19:35
#24

#18 jag har i snart 10 års tid spelat massvis med våldsamma spel, och hittills har jag inte skjutit ihjäl någon irl, så att påstå att det är dataspelens fel att han gjorde vad han gjorde är så fel, och det fanns inga dataspel under 1 eller 2a världskriget, eller på medeltiden då man drog ut på korståg & massakerade folk

You can't spell Bitchy without Itchy

Halcyon
2014-01-24 19:38
#25

Och en sak till, han får betala för sina handlingar varje dag ska du veta. Han kommer att få påminnas om detta i flera år, varje dag nu. Tycker det är nog. Men du blundar väl för det också.

we're always chasing that paradise

Halcyon
2014-01-24 19:40
#26

#24 Att kombinera en psykisk sjukdom med att spela dödarspel och ha i sikte att man ska döda är nog inte en så bra kombo. Jag har aldrig spelat sådana spel då jag inte ser det roliga i att döda människor i spel, så vet inte vad som påverkade honom. Jag har bara läst och sett nyheter om det, samt hört att han sagt det själv i förhör. Menmen. OT. Du kan skriva i PM om du vill snacka mer om det :)

we're always chasing that paradise

Itchy
2014-01-24 19:55
#27

#26 jag har mer än en dokumenterad psykisk sjukdom, har fortfarande inte dödat ngn

You can't spell Bitchy without Itchy

Annons:
Calcifer
2014-01-24 20:02
#28

#27 Eller hur, samma här. Men det är tydligen en ursäkt det med.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Itchy
2014-01-24 20:13
#29

#28 det är ju helt tvärt om, man får ut en del av sina aggressioner i spelen, ist för att gå ut och slå ner ngn på gatan

You can't spell Bitchy without Itchy

tonååring
2014-01-24 20:28
#30

#17 Ingen person kan födas ond och vadå det finns "fakta"?

Förlåt men det där är ren BULLSHIT.

tonååring
2014-01-24 20:31
#31

#20 Snälla, visa LITE respekt för beliebers. Du har INGEN aning om vad han har gått igenom, håll käften och lämna denna tråd om du inte har något positivt att skriva!

tonååring
2014-01-24 20:35
#32

#27 VAFAN försöker du komma fram till? Justin har inte heller dödat någon, herregud.

Itchy
2014-01-24 20:36
#33

#31 varför ska man visa respekt till beliebers när de själva ofta är extremt rabiata mot alla som inte är en belieber ?

You can't spell Bitchy without Itchy

siaames
2014-01-24 20:39
#34

#33 Nu svarar jag istället!

Man ska visa respekt till alla männsikor, inte endast beliebers.

Vi försvarar får idol, inget fel med det, har ni inget hjärta?

Vettefan vad "rabiata" betyder ..

LÄR ER LIVETS STORA GÅTA, ÄLSKA, GLÖMMA & FÖRLÅTA!

Annons:
Itchy
2014-01-24 20:42
#35

#34 respekt är inget man automatiskt är berättigad till, respekt är ngt man ska förtjäna i andras ögon

och vet man inte vad ett ord betyder så finns google eller svenska ordboken

You can't spell Bitchy without Itchy

lisora
2014-01-24 20:52
#36

INGEN HAR har KASTAT SKIT på JUSTIN BIEBER mer än att säga att han gjorde fel och att han får stå för sina handlingar. Ingen har har skrattat eller hånat. Allt vi har gjort är att diskutera vad som gjordes fel.

siaames
2014-01-24 21:11
#37

#35 Ja, de är ju dina åsikter. Men om du träffar en person (som ex en gammal dam) som du inte känner så ska du väl ändå visa respekt, eller?

Ordet respekt uppfattar alla olika,  alla har olika åsikter om det.

Att skriva att beliebers inte förtjänar respekt är galet tycker jag, slår vad om att du knappt träffat en belieber. 

Jag orkar varken söka på google eller slå upp i svenska ordboken.

siaames
2014-01-24 21:13
#38

#36 Vi beliebers tycker också att han har gjort fel.

Inget mer att argumentera om.

Itchy
2014-01-24 21:16
#39

#37 har träffat min beskärda del av beliebers, och jobbat med en 34 årig sådan, så jodå, jag har då träffat tillräckligt för att fatta en uppfattning

(då jag även jobbat på en del festivaler om sommrarna så träffar man tyvärr fler av er än man orkar med)

You can't spell Bitchy without Itchy

siaames
2014-01-24 21:19
#40

#39 Roligt med 34 åringa beliebers!

Halcyon
2014-01-24 21:31
#41

"Träffat fler av er än vad jag orkar med" Skulle det vara en förolämpning eller? Vi är inte flockdjur som beter oss exakt likadant lilla du. Vi är egna individer. Och för att vi försvarar vår idol så orkar ni inte med oss? Nej men hejdååååå då, vad tusan gör ni här? Ni är så dubbelmoraliska så det är ju skrattretande. Om vi alla nu är så förskräckligt jobbiga, vad fasen gör ni på ett forum om honom då och hackar på oss? Asså blä

we're always chasing that paradise

Annons:
Itchy
2014-01-24 21:38
#42

#41 klart att alla inte beter sej likadant, men när det kommer en hel skock med småtjejer som sjunger bieberlåtar för full hals så tröttnar man snabbt, och vart ser du dubbelmoralen ?

You can't spell Bitchy without Itchy

[Budgies]
2014-01-24 22:50
#43

Justin mår dåligt och har varit deprimerad i ett halvår.

Alla hittar på lögner och ALLA är emot honom. Hela världen nästan.

Han försöker vara snäll o bra men haters förstör det.

Han tar typ ´droger o röker för tt få bort smärtan sägs det, TACK VARE HATERS :(

Han har också fösökt göra självmord pga detta och det är super dåligt.

Jag gråter då o då pga detta. Och han är fortfarande samma Justin som bryr sig om oss. När han var i finkan ringde han Ryan och frågade hur sina beliebers mådde o var väldigt orolig, han trodde alla skulle lämna honom. Justin grät på fängelsefotonen men log på ena för att han sa en gång att man alltid ska ha ett leende på läpparna.

JUSTIN HAR ETT PROBLEN, DEPRESSION! :(

Alla förstör. Förutom fans,kompisar och familj. <3 😢

Tack haters, ni har krossat honom. Var glada nu :( (sa till haters)

The Idizen
2014-01-25 00:35
#44

Snälla var lite trevligare mot varandra. 😕Det var inte meningen att det skulle bli såhär. Alla har olika tankar och åsikter, right? :)

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Calcifer
2014-01-25 02:44
#45

#44 Jo men älskar man inte Bieber utan har legitim kritik på hans beteende så måste man tydligen acceptera att folk svär åt en och är otrevlig, vilket tyvärr bara ger "Bieliebers" mer dåligt rykte än de redan har.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
2014-01-25 08:59
#46

#44 Kritik… ja vill du kalla det det så gör det då. Varför kommer ni ens in hit på forumet, när vi är som ledsnast, och ska försöka bete er som nå jäkla besserwissrar? Tror vi fattat er poäng. Ni kan lägga av nu. Ni för ingenting bättre genom att klanka in på forumet och säga allt det här. "Alla får skriva här, det är ett öppet forum" haha ja… men varför gör ni det? VI HAR FATTAT. Gå och reta upp några andra fans också nu och berätta hur mycket fel deras idol har, ni är klara här nu.

we're always chasing that paradise

Halcyon
2014-01-25 09:06
#47

Ni verkar ha mycket klagomål ni vill ha ut så passa på att skriv en insändare till Barack Obama också, det kanske får mer effekt än att sitta och skriva här. Där kan ni ju berätta vad ni tycker om Justin och det kanske till och med FÅR EFFEKT på nån!!! Bra va? Testa det!!

we're always chasing that paradise

Calcifer
2014-01-25 09:18
#48

#47 Ehm. 😐


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Halcyon
2014-01-25 09:53
#49

Eller kan ni gå in på HP.ifokus och förklara att det är olagligt att flyga på kvastar? :)

we're always chasing that paradise

lisora
2014-01-25 09:53
#50

#47 alltssååååååååå…………………. okej om vi suttit och skrivit att det är askul att han hamnat i finkan och verkligen hånat honom, men vi HAR ju inte det. vi har typ sagt att han har gjort fel och att vi tycker det är stört att folk försvarar honom för en händelse som kunde tagit livet av oskyldiga människor. men visst, kan väl skriva det till Obama, tvivlar på att han kommer bry sig dock.

Halcyon
2014-01-25 09:59
#51

Ja skriv till Obama! Vill gärna höra hans synpunkt i det hela också!

we're always chasing that paradise

lisora
2014-01-25 10:01
#52

#49/51 asså jag förstår inte vart du vill komma? flyga på kvastar är omöjligt så varför ska vi gå in och gnälla på dom? medan det faktiskt ÄR olagligt att köra rattfull..? Förstod inte alls hur det gick ihop

Halcyon
2014-01-25 10:12
#53

Ni verkar vilja få ut era klagomål nånstans och VI har fattat er poäng här på JB nu, så nu kan ni gå vidare och klaga nån annanstans. Eller skriva till Obama.

we're always chasing that paradise

lisora
2014-01-25 10:13
#54

#53 så för att vi vill klaga på att Justin Bieber körde rattfull ska vi gå till HP i Fokus och klaga på att flyga kvast?

sense - this makes none

Halcyon
2014-01-25 12:23
#55

#54 Ja varför inte? Klagomål är klagomål!

we're always chasing that paradise

Annons:
Itchy
2014-01-25 12:27
#56

att argumentera med en belieber är som att spela shack med en duva,det slutar alltid med att duvan välter alla pjäser & skiter ner brädet

You can't spell Bitchy without Itchy

siaames
2014-01-25 16:20
#57

#56 Vad menas? 

Sluta förolämpa beliebers hela jävla tiden, lämna detta inlägg om du inte har något vettigt att skriva.

Halcyon
2014-01-26 12:03
#59

Att argumentera med er icke-beliebers är som att argumentera med en härmskrika, dom kan bara säga samma skit om och om igen.

we're always chasing that paradise

Gerbilles
2014-01-26 15:14
#60

#59 Fast asså, ni tjatar ju om att alla beliebers är olika (vilket är sant), men sedan gör du precis samma sak fast mot oss, alltså att du dömer ut alla icke-beliebers.. :|

RobinEH
2014-01-26 15:49
#61

#43

Så herrn är diagnostiserad med depression? Jag trodde enbart att det var ett rykte. När uttalade han sig om detta?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

siaames
2014-01-26 15:52
#62

#60 Hon härmade bara #56!

Annons:
Gerbilles
2014-01-26 16:28
#63

#62 Men hur vet du det? Hon har ju inte skrivit det någonstans? 😛

Halcyon
2014-01-26 16:51
#64

#61 Han hade antidepressiva mediciner med sig i bilen och polisen gjorde ett uttalande om det.

#63: Gav ett svar till #56. ;)

we're always chasing that paradise

RobinEH
2014-01-26 17:04
#65

#64 Det säger ju inte att han var diagnostiserad med depression. För övrigt så rapporterade aftonblaskan här i veckan att hans mor försett honom med de narkotikaklassade antidepressiva läkemedel han hade i sin ägo.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Halcyon
2014-01-26 19:16
#66

#65 Tror inte polisen skulle ljuga om en så allvarlig sak dock.

we're always chasing that paradise

RobinEH
2014-01-26 19:32
#67

#66

Har du möjlighet att länka till var polisen hävdade att han var diagnostiserad med depression?

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Upp till toppen
Annons: