Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 1234 ggr
Jesperlinden97
2014-01-24 18:04

Vad i hela...

Nu blir jag snart lite ledsen, jag trodde faktiskt att Justin inte var den kändisen som tog droger och så… men jag hade tydligen fel 😕
http://touch.metro.se/noje/har-ar-biebers-alla-skandaler/EVHnax!wwfPPc4IbFqY/

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Annons:
siaames
2014-01-24 20:40
#1

Finns massa andra trådar om detta!

siaames
2014-01-24 20:43
#2

Haha din länk är så rolig, massa fakta som inte är sann och jävligt onödig fakta också!

Jesperlinden97
2014-01-24 20:45
#3

#2 Jag vill gärna veta varför du är så säker på att det inte är sant? 
Han blev ju trots allt arresterad för rattfylleri, och satte då andra människor i fara. Och så gör man bara inte. 
Han är inte den ''perfekta'' kändisen jag trodde han var.

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

siaames
2014-01-24 20:50
#4

#3 Snälla du, nobody is perfect! Varför förväntar alla sig att han ska vara perfekt?

Ett exempel från din källa:

21 januari 2014

Radaronline publicerar en sms-konversation mellan Selena Gomez och Justin Bieber som de påstår är äkta. De börjar med att Bieber skriver att han älskar Gomez men hon är inte intresserad.

– Jag köper inte det skitsnacket längre. Jag var ärligt mot dig och gav dig en andra chans. Mina kompisar hade rätt. Du är en sån skitstövel, svarade hon.

– Du är en drogmissbrukare. Du behöver hjälp, fortsatte hon.

Då skickade, enligt tidningen, Justin en bild på sin penis.

– Sluta. Kom inte och säg att du inte saknar det här, skrev han samtidigt som han skickade en bild där han står med sin erigerade penis i vänster hand.

– Du måste in på avvänjning. Du är sjuk, svarade Selena.

Konversationen fortsätter och Selena ifrågasätter hur han kan låta kompisen Lil Za ta på sig skulden för hans brott.

– Du behöver växa upp. Jag hoppas du åker in för äggattacken. I nuläget förtjänar du det, skriver hon och då tappar Bieber humöret.

– Dra åt helvete! Skulle jag behöva växa upp? Ha, ok. Njut av livet utan mig, bitch. Dra åt helvete. Scooter också. Alla kan dra åt helvete. Jag är klar med er.

– Jag kan inte höra dig över högarna av mina pengar. Du är bara berömd tack vare mig. Det vet du. Jag vet det. Alla vet det. Hej då.

Det det är så jävla fake att det inte finns, HAHAHAH! Skvaller, skvaller & skvaller.

Jesperlinden97
2014-01-24 20:53
#5

Det vissa inte förstår är att genom att försvara honom, uppmuntrar bara honom till att fortsätta… och säg inte ''Han är smartare än så.'' 

För obviously är han inte det…

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

lisora
2014-01-24 20:55
#6

#4 fast det där betyder ju inte att länken är en opålitlig källa. Artikeln som länkades i #1 tar ju fakta ifrån Radaronline, som det står. Då är det Radaronline som är en opålitlig källa.

Annons:
siaames
2014-01-24 20:58
#7

#5 Han har gjort fel och jag hoppas han inte gör om det! Men jag kommer inte lämna honom för hans misstag! 

#BeliebersAreHereForJustinForever

lisora
2014-01-24 20:59
#8

#7 okej vad bra, fortfarande ingen anledning att kalla mig för efterbliven.

siaames
2014-01-24 21:00
#9

#6 Jaha okey men det han länkande är fortfarande opålitlig "fakta".

Calcifer
2014-01-25 02:51
#10

#7 Jag tycker du behöver söka lite angående empati med andra människor. Bieliebers är i detta fall tonåringar med noll självinsikt, noll insikt till andra människor och noll kapacitet till att förstå vad det innebär att köra rattfull. Det enda en hashtag som denne bevisar är att de faktiskt inte kan förstå vad det är Bieber håller på med. Och det är farligt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

siaames
2014-01-25 16:25
#11

#10 Att säga att beliebers har noll självinsikt.. 

Finns inte ord, vet inte om jag borde skratta eller gråta.

Alla vi beliebers är inte samma person, att skriva så är kränkande!

"Att ha självinsikt betyder att vara en person som är medveten om sina brister och tillgångar; att vara en person som vet hur man självfungerar, som kan ta ansvar för det och som kan se hur ens beteende påverkar omgivningen."

Kom inte hit och säg att beliebers har noll självinsikt!

Jag orkar inte hålla på att argumentera vad han KUNDE ha gjort för det gjorde han INTE. Och det är jag oerhört glad över, jag orkar inte spekulera om vad som kunde hänt för det har inte hänt. 

Och vägen han körde på var avstängd, hellre att han kör där än att han gör på en gata med massa bilar överallt, eller?

danitza
2014-01-25 16:31
#12

Om vi kollar på denna länk Jesper länkade så kan man se några kommentarer:

Dani JV ·

De mesta av det här är endast skvaller, inte ens sant!

Svar · Gilla · Sluta följa inlägget · för 19 timmar sedan

Det är just därför beliebers har fått det ryktet det har, för det blir alltid påhoppade så fort dom försvarar sin idol, och den killen som svara, hur gammal är han egentligen? 

Annons:
Halcyon
2014-01-25 23:59
#14

#12 Stackarn och kan då tyvärr säga att hon är inte den första som får smuts kastat på sig. :(

we're always chasing that paradise

Denna kommentar har tagits bort.
[Budgies]
2014-02-21 17:52
#16

Det är fake, han är ingen sån. Han är omöjligt kärleksfull och allt.

Tmz har gjort en "ny" Justin.  Alltså de har hittat på en ny..

Upp till toppen
Annons: