Annons:
Etikett009-justins-låtar
Läst 742 ggr
tonååring
2/20/14, 9:52 PM

#babyto1billion

Kom igen beliebers! Den måste få 1 billion visningar innan Justins födelsedag (1 mars)! 

❤️

Annons:
tonååring
2/24/14, 9:29 PM
#1

YEEESSS, VI FICK 1 BILLION VIEWS! :D

Calcifer
2/25/14, 2:31 AM
#2

Views står som 995 187 536.

Sen vet jag inte hur nöjd man ska vara med det när det finns  2 213 923  gilla klick och 3 831 686 ogilla klick.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Hamsterlycka
2/25/14, 7:08 AM
#3

#2 På VEVO står det att den fått 1 miljard visningar. :) Dom har kanske bara inte hunnit uppdatera.

Och? Det är väl ändå lite kul att den fått så pass många visningar? :) Bara för att Baby fick så mycket hat pga ingenting så betyder det väl inte att vi kan vara glada ändå? Varför alltid så negativ?

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Hamsterlycka
2/25/14, 7:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Här är en bild från VEVO's officiella sida på Twitter där det står att Baby fått en miljard visningar.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Hamsterlycka
2/25/14, 7:13 AM
#5

Jag tycker det är superkul hur som helst, bryr mig inte ett smack om att haters har tryckt på dislike-knappen. Gör mig inte ett dugg. :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

tonååring
2/26/14, 6:09 PM
#6

#2 Men herregud! Sluta vara så JÄVLA NEGATIV hela tiden!

Justin Bieber är den första tonåringen med 1 billion views så fuck haters! 😟

Annons:
lisora
2/26/14, 6:12 PM
#7

Sen vet jag faktiskt att det var värsta grejen för några månader sedan att man skulle gå in och ogilla "Baby" för då skulle typ youtube ta bort videon eller något? Gick något rykte. Så det är väl inte riktigt rättvist att han har så många dislikes då folk verkligen gick in för att ogilla

Denna kommentar har tagits bort.
Calcifer
2/27/14, 2:55 AM
#9

#6 Fast… jag var inte negativ? Däremot är du otrevlig som utan anledning slänger omkring ordet hater och svär.

Min poäng var att ja, den har massor med lyssningar, men det vore roligare om den hade fler gilla klick. Lite som att Rebecka Blacks video hade över en miljon views efter bara någon vecka, men den hade också typ över 900 000 ogilla klick. Det var i hennes fall inget positivt att den hade så många views. Det vore roligare och mer positivt om Bieber's video hade en massa gilla klick. Eller hur? Läser man även kommentarerna där så är det tyvärr väldigt många som går in bara för att skriva saker som "åh han borde dö" och annat fånigt.

Och det är inte positivt, nej.

Är vi klar med att lägga ord i min mun nu som jag inte sagt?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

siaames
2/27/14, 4:09 PM
#10

#9 Fast dock kunde du skrivit på ett annorlunda sätt, för det verkade som att du skrev det på ett negativ sätt.

Calcifer
2/27/14, 4:10 PM
#11

#10 Det mesta går att formulera på ett annorlunda sätt, däremot går det bra att faktiskt fråga också vad en person menar innan man blir otrevlig. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
2/27/14, 4:28 PM
#12

Man kan ju anta när du varit "negativ" i resten av alla trådar här. Så att du plötsligt skulle vara positiv skulle iaf ha förvånat mig..

we're always chasing that paradise

Gerro
2/27/14, 4:29 PM
#13

#12

Jag måste säga att du är extremt negativ mot Bellatrix.


Annons:
Halcyon
2/27/14, 4:32 PM
#14

#13 Jag är väldigt skeptisk mot henne som Medarbetare här. Och att hon helt plötsligt kommenterar massa positiva saker och sen får det att låta som att det är heeelt självklart. Eller har du inte läst de gamla trådarna? Undrar bara.

we're always chasing that paradise

Calcifer
2/27/14, 4:34 PM
#15

#14 Detta hör faktiskt inte alls till trådens ämne, dags att återgå till det. Du är naturligtvis välkommen att skicka PM till mig eller Gerro för vidare diskussion om du vill det. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
2/27/14, 4:43 PM
#16

Nä tack. 😕

we're always chasing that paradise

siaames
2/27/14, 5:42 PM
#17

#14 Håller med dig!

Gerro
2/27/14, 5:48 PM
#18

Somsagt så hör inte det här hit.
Har ni frågor/problem så meddela antingen mig eller Bellatrix.


Upp till toppen
Annons: