Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 502 ggr
Calcifer
2/27/14, 3:00 AM

"Fjantiga" minnen.

Nu menar jag inte minnen som direkt involverar JB, alltså inte den gången ni såg honom live och han kollade på er eller så. Utan riktigt fåniga, konstiga, och ja faktiskt fjantiga minnen ni har som på andra sätt involverar honom och hans musik. Tråden är alltså till för att dela med sig av lite smått konstiga minnen, så alla kan skratta tillsammans och vi kan dra upp stämningen lite!

Mitt minne:

Jag sitter i en bil med min äldre bror, jag är 24, han är 28, och hans sambo som är 27 är också med. Min bror är verkligen inget JB fan. Ingen hater heller, för han är lite för gammal för att bry sig så pass mycket, men han har en heeelt annan musikstil. Och så kommer "As Long as You Love Me" på radion, brorsan drar upp volymen så högt han bara kan, drar ner rutorna, och där kör vi igenom centrala Linköping med Justin Bieber skrikandes från högtalarna och oss alla tre skriker med så gott vi orkar. 😃

Och då kan tilläggas att ingen av oss tre kan sjunga utan att speglar går sönder och hundar gömmer sig under sängen typ. Så vi fick gaaanska många blickar, och jag var väldigt förvånad över att min brorsa och hans sambo kunde så pass mycket av texten, haha!

Definitivt ett fjantigt minne. 😓


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: