Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 473 ggr
Calcifer
2014-03-06 14:05

Bilder från häktet - åsikter?

Tänker inte lägga in dem här, men det är lätt att googla fram dem. Nu har enligt uppgifter polisen själva valt att släppa ut bilder på Justin från häktet. Samt då att vissa videos också antingen släppts ut eller läckt. Hur tycker angående detta?

Personligen tycker jag det är hemskt trist att något lyckats läcka ut, men det de själva släppt har jag blandade känslor inför. Å ena sidan förstår jag att det måste vara väldigt jobbigt för Justin och hans familj. Å andra sidan bröt han mot lagen, och vad jag vet är det inte direkt ovanligt att det cirkulerar bilder på den som begått brottet i t:ex tidningar och sånt. T:ex i aftonbladet och dylikt finns det ju ofta bilder bredvid artikeln om den som begått ett brott.

Däremot beror det på lite varför de släppt ut bilderna. Det enda man kan hoppas på nu är ju att Justin verkligen tar till sig den bra kritik han får (alltså, den som faktiskt månar om hans hälsa, samt också säkerheten för de som eventuellt kan råka illa ut om det skulle hända igen, och inte den kritik som bara är hatfylld och elak) och vänder detta till något bra. 

Det är förståeligt att han behöver hitta sin identitet som vuxen, det är något de flesta i hans ålder går igenom, men att han gör det på så vis att varken han eller någon annan tar skada av det.

Men hur tänker ni? :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Upp till toppen
Annons: