Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 1465 ggr
lisora
3/10/14, 4:04 PM

"Divig, dryg och otrevlig "

===

http://nyheter24.se/noje/hollywood/764265-divig-dryg-och-otrevlig-sa-har-du-aldrig-sett-bieber-forut

vad tycker ni? :/ synd att han är så arrogant faktiskt.. menmen

Annons:
Calcifer
3/10/14, 4:38 PM
#1

Jag kan tyvärr inte påstå att jag skulle ha mycket bättre attityd om jag blev utfrågad i över fyra timmar av en person med så taskig attityd som den personen hade. Han hade knappast en trevlig ton heller, om jag ska vara ärlig. Sen känner jag också att det är typ… alltså, om hans livvakter har gått runt och slagit ner folk är det de som ska ha skit för det. Även om Justin skulle varit den som sa "det ska ni göra", så är de vuxna människor som i så fall borde ha nog med vett för att sluta och säga åt Justin att han är helt bäng som ber dem slå ner folk.

Om t:ex någon av mina lärare nu slog ner någon och jag blev utfrågad av en otrevlig människa i över fyra timmar som om det är mitt fel och att jag borde skämmas för att de betett sig illa skulle jag nog ha precis lika taskig attityd.

Jag är inte långsam att kritisera där jag tycker Justin gör fel, och jag tycker definitivt han beter sig omoget och kaxigt och rätt drygt - men jag kan även förstå precis varför han gör det och även om det definitivt inte är ett bra beteende så tänker jag inte låtsas att jag inte skulle känna liknande.

Så nog har han taskig attityd i de klippen, men vi har sett en bråkdel av vad som sades, för allt vi vet kan ju intervjuaren ha sagt ännu otrevligare saker som gjort att Justin reagerar som han gör.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
3/10/14, 5:20 PM
#2

Superbra skrivet #1! Håller med dig till hundra.

Kan verkligen förstå till viss del av att han var upprörd osv. Förstår inte ens hur nånting med Selena kan ha med saken att göra? Om han dejtat henne? Om han pratat med henne? Asså snälla. Så värdelös domare. Tycker dock att Justin kunde ha varit den bättre ändå och inte betett sig sådär.

we're always chasing that paradise

lisora
3/10/14, 8:56 PM
#3

Kan tillägga att jag bara såg första videon då jag hade bråttom till bussen! 

Sen är ju även klippen från TMZ vilket jag har förstått är en rätt sketen hemsida som gillar att kasta skit på Biebz?

Calcifer
3/11/14, 1:42 AM
#4

TMZ är en ren skvallersida som definitivt valt ut de "värsta" bitarna för att få Justin att se så hemsk ut som möjligt. Och har förmodligen klippt bort de bitar där han blir tilltryckt ordentligt under intervjun. Så nä, skulle inte ta det så allvarligt faktiskt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Fizzy
3/11/14, 2:52 PM
#5

Dock gör han det bara värre genom att vara dryg. Även om man nu inte ska tro filmerna som ligger ute att han bara var "lite" divig och kaxig. Så väljer jag att tro att han var onödigt kaxig. Oavsett vad för frågor som dom ställer så är det bästa du kan göra att vara trevlig. Övertrevlig till och med. Det förvirrar dom och du ses som en bra individ.

Tror han ska göra som han själv sa. Lägga av med musik ett tag och fokusera på något annat. Kändisskapet har satt honom i en situation han inte kan hantera. Kom inte med att andra killar i hans ålder är som han för det stämmer inte. Det är endast en handfull som är som Justin. Jag är ett år äldre än Justin och jag har aldrig hittat på dom sakerna han är skyldig till.

May the Gerbils be with you :3

Calcifer
3/11/14, 4:30 PM
#6

#5 Nej klart man inte ska skylla allt på åldern, den är ingen ursäkt. Och det skulle absolut vara bäst om han hade lyckats hålla attityden på rätt köl. Å andra sidan… att bete sig lite kaxigt är ju ingen sak egentligen. Alltså, hade det inte varit för att han gjort rejäla snedsteg på senaste hade nog ingen riktigt brytt sig. Visst, han hade taskig attityd och betedde sig rätt omoget. Men i jämförelse är det inte direkt så farligt. Jag tar gärna att han beter sig som så i några intervjuer till istället för att han typ kör rattfull igen.

Sen finns det definitivt många killar i hans ålder som beter sig liknande. Och folk yngre som gör det. Och äldre. Hans beteende är knappast unikt till bara honom. Men håller med om att han borde ta en paus tills han rett ut sig själv lite.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
lisora
3/11/14, 6:56 PM
#7

Jag tror också dessvärre att folk tycker det är roligt när Justin "gör bort sig". Det kan man ju se på paparazzis också (fy de är så otrevliga!!) när de verkligen säger saker för att göra honom förbannad… Det blir ju en bra "story" då. :/

Calcifer
3/12/14, 2:40 AM
#8

#7 Så är det absolut. Och det gäller tyvärr de flesta kändisar. Jag har tur som inte är känd, för jag skulle aldrig tåla skiten de säger till en. Jag skulle förmodligen slagit ner dem allihopa själv så… bara tur att jag inte är känd.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Krikke
3/13/14, 8:46 PM
#9

Hahah månadens klipp, han e för skön. Först en polis som ljuger ihop en massa smörja och nu nån form utav domare som redan innan kommit överens med Tmz om vad som skall frågas i videon som senare skall komma att läckas :) Vart är mänskligheten på vääääääg.

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Sara1214
3/16/14, 11:57 AM
#10

Jag såg nästan hela videon. 1 timme och några minuter var den. Den som alla säger är 30 minuter och "full video" är inte sant. Ni vet den delen där Dem säger att Justin ska kolla på en film. Där alla säger att han var dryg. Han hade sett filmen 5 ggr innan. Och till slut blev han så dryg som han blev. Det skulle jag också… Dem klippte sedan ut delen där han satt och lyssnade på filmen alla fyra ggr. Femte gången tyckte han det var nog. Och sedan frågade de saker om Selena fyrtiofem gånger.. Inte konstigt att han blir sur. Det var ju liksom ett förhör och inte en jävla intervju vilket Justin påpekade ett antal gånger. Han frågade också om Justin tog hand om sin livvakt. Vilken jävla fråga är det?! Både han och killen som var med Justin var jävligt irriterade och trötta på att förhöret förvandlades till en intervju om massa skit frågor. Detta fick justin att verka dryg och otrevlig. Första gången han såg klippet i Miami frågade snubben massa saker och Justin svarade på alla lugnt. Efter det fick han se klippet fyra gånger till och sedan massa skit frågor om Selena, Usher.. m.m .. Sedan när dem märkte att Justin var dryg och irriterade frågade det honom om han någonsin har varit i Australien.. Vilket också var en jävligt dum fråga.. Fattar inte varför alla vill se honom som en idiot….

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Krikke
3/17/14, 11:04 PM
#11

"Förhöret" var en intervju redan ifrån början som skulle säljas till Tmz och detta visste Justin och hans advokat därav drygheten och det både hör och ser man. Behöver inte sägas mer, punkt.

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Calcifer
3/18/14, 1:33 AM
#12

#11 Fast nja, klart det får sägas mer om man har något att säga. Tror inte du kan sätta punkt på diskussionen åt andra människor faktiskt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
3/18/14, 9:30 AM
#13

#11 Varför gick han med på det då?

we're always chasing that paradise

Annons:
Calcifer
3/19/14, 3:22 AM
#14

#13 Jag är inte helt insatt, men om jag inte tänker fel så borde han ha varit "tvungen" att ställa upp. Antingen för att han enligt lag måste svara på vissa av dessa frågor då det trots allt är hans anställda som brutit mot lagen, eller för att… alltså, det skulle nog sett ännu värre ut om han inte ställt upp. Då hade det ju skrivits om allt han "måste" dölja eftersom han "vägrar" bli intervjuad etc.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Krikke
3/19/14, 8:31 AM
#15

#12 Menade inte att sätta punkt på diskussionen utan sätta punkt på vad som är rätt i denna frågan, självklart skall det diskuteras vidare!

#13 #14 Bestämmer polisen sig för att man har något att komma med på ett vittnesmål så har man inget val utan då får man snällt åka dit och vittna, jag har själv gjort det och det är inte jätte trevligt när dom pressar på en, särskilt när dom hittar på saker också för att dom inte har något att gå på haha. Så Justin var alltså på ett vittnesmål, han var inte misstänkt för något. Men dom på andra sidan bordet hade inte vittnesmålet för avsikt utan att läcka skiten till media, vad hade annars kameran för funktion? 😉Jag hade då ingen kamera under mina vittnesmål iallafall, jag fick en skäggig gubbe med ett block.

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Krikke
3/19/14, 8:33 AM
#16

Justins och hans advokat visste det redan från början. Justin blinkade flera gånger till kameran 🙂 Jag tycker iallafall inte att frågorna var relaterade till det centrala innehållet!

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Krikke
3/19/14, 8:34 AM
#17

Ni behöver inte mer än en och en halv minut 🙂

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

LeeKnow
4/8/14, 3:25 PM
#18

Kan förstå om han blir irriterad och sur, när de tjatar (Vilket jag antar att de gjort, bara läst en del inlägg och inte sett videorna) 

Men om man är så känd som han är så tycker jag att man får tänka sig för.

Calcifer
4/8/14, 3:27 PM
#19

#18 Jo, jag kan hålla med om det, å andra sidan så är han gammal nog att välja själv. Alltså, jag tycker att så länge man är medveten om hur man kan se ut utåt så får man väl göra som man vill. Inom rimliga gränser då, jag talar mer om typ ens attityd och det man säger snarare än riktigt hemska saker.

Så ja, Justin är nog medveten om att han verkar både dryg och divig, men så länge han står för det är det hans val i mina ögon.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
4/8/14, 4:42 PM
#20

Bara för man är känd betyder det inte att man ska tänka sig extra för. Usch jag skulle aldrig klara av att vara Justin. han har så mycket press på sig. Dock tycker jag att ingen ska bete sig så men nu var det ju ett undantag… tycker jag.

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
Calcifer
4/9/14, 3:12 AM
#21

#20 Fast det gör det faktiskt. Har man en position där ens handlingar kan påverka andra eller hur de ser på en måste man tänka sig för. Det behöver inte handla om kändisskap. T:ex politiker, presidenten, kungafamiljen, anställda inom vissa områden, osv. I vissa positioner har man andra krav på sig än i andra, så fungerar livet i allmänhet, det är inget som är exklusivt för kändisar. Men ja, det stämmer för kändisar också, tyvärr.

Sen tycker jag naturligtvis att man ska få vara sig själv ändå, däremot kan man inte komma sen och gnälla över att folk ser en på ett visst sätt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: