Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 514 ggr
Linneaundulat
2014-03-27 20:37

Minnen med JB

Hej!

Här i denna tråd tänkte jag att man skulle kunna skriva alla härliga JB-relaterade minnen man har från tex: Konserter, skumma drömmar eller om man ev har träffat honom!👍 

Det är bara att sätta igång! 😃

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

                              Mvh Linnea

Annons:
Gerro
2014-03-27 22:25
#1

Herrejösses.. Hittade min iPhone 3gs som jag hade på konserten och tog med den till skolan för att jag har all min musik på den.
Så satt jag och kollade igenom bilderna på den.. Och så hittade jag videos och bilder på konserten.

Mitt ibland alla bilder hittade jag en videos på OLLG… Jag började helt ärligt att stor grina när jag skulle berätta för min kompis (som jag gick på konserten med). Det slutade med att vi båda stod där och skakade och grät.

Saknar verkligen konserten så sjukt mycket.. Snart ett år sedan.
Saknar alla härliga folk, musiken och spänningen!

Underbaraste dagen i mitt liv!


Calcifer
2014-03-31 11:00
#2

#1 Skönt att du hade en bra upplevelse! Jag minns min första konsert när jag var 18, en tjej drog mig i håret och en annan bet mig i nacken. Gött! 🤪


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

lollynonna
2014-03-31 17:54
#3

#2 haha bet dig i nacken!? vad är det för sätt🤪

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Halcyon
2014-03-31 18:00
#4

Justins konsert var magisk. Även fast jag hade nästan 40 graders feber och ingen röst alls (samt en otroligt smärtsam mensvärk…) och köade utomhus från 5 på morgonen till när konserten började halv tio på kvällen så var det så himla kul! Minns hur mycket tårarna forsade när han flög in på sina vingar. Kunde verkligen. inte. fatta. att. det. var. han. Det var en så sjuk känsla, jag var längst fram på parketten och jag hoppade och dansade och pep haha (med tanke på att jag inte hade någon röst) och hade ändå grymt kul. Dock fick jag sätta mig ner mellan nästan varje låt, det var svårt haha, men det gick. Helt crazyyy. Men det var som sagt superkul ändå och absolut bland den bästa dagen i hela mitt liv!

we're always chasing that paradise

Calcifer
2014-04-01 03:24
#5

#3 Du, jag har ingen aning. Jag var tydligen i vägen eller nåt.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

lisora
2014-04-01 09:38
#6

Kan ni inte berätta lite om när ni var på konserten? :) Typ hur länge ni köa, vart ni stod, hur det var osv. Tycker det är kul att läsa om!

Annons:
Upp till toppen
Annons: