Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 399 ggr
Calcifer
2014-04-17 05:34

Om jag mötte Justin...

En tråd där vi kan diskutera vad vi skulle säga, känna och göra om vi träffade Justin! Får vara i vilken situation man känner för, är ju bara att drömma på! Typ "Om jag träffade honom på gatan skulle jag xxx" eller "Om jag vann en tävling och fick umgås med honom en hel dag skulle jag xxx". The sky is the limit, ungefär! :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Frosstis
2014-04-17 16:44
#1

Ååh jag skulle vara så underbart glad.. att älska någon i 5 år och äntligen träffa honom, det måste vara helt oslagbart ;) Jag hade självklart bett om att ta ett foto med honom och sedan bett honom följa mig på twitter =) Fast om jag skulle mött honom skulle det nog vart i en situation där flera andra fans är med så skulle inte hinna säga ett ord till honom, men om jag såg honom i en gränd eller sådär där vi skulle vara ensamma skulle jag berätta lite vad han betyder för mig o vad han gör för sina fans o ge honom lite stärkande ord=)

Calcifer
2014-04-19 03:29
#2

Jag skulle nog bara vilja prata med honom, rakt upp och ner. Inte om något specifikt ämne, så jag skulle egentligen inte typ ta upp det med att han kört rattfull eller så, men jag skulle vilja känna av hur han är djupt nere som person. Jag tror att vi alla som är fans kan ha en uppfattning men om alla kort ska på borden så vet vi egentligen ingenting. Han skulle kunna vara underbar eller inte, det är omöjligt att veta eftersom ingen av oss faktiskt känner honom på riktigt. Det skulle vara trevligt att komma under det publiken ser och veta vad han är för slags person egentligen. Så ja, jag skulle nog bara vilja prata så mycket som möjligt med honom. Jag brukar vara rätt bra på att "råka" få reda på för mycket haha. ;)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[Budgies]
2014-04-27 15:57
#3

OMG! Jag vet inte! Jag skulle bli SUPERGLAD! Det skulle pirra som satan i magen, jag skulle börja gråta och skratta. Krama honom så länge som möjligt och stjäla en sak av han (hårstrå t.ex.) HAHAHAHAHA! Och spara det i en burk 😮Gaah! Guud! Azzå jag dör av att drömma om detta! D8 <33

Upp till toppen
Annons: