Annons:
Etikett013-off-topic
Läst 413 ggr
Calcifer
2014-04-17 05:40

Presentera er!

Tycker vi borde försöka presentera oss, vi som använder sajten, oavsett om vi använder den som Medarbetare eller "vanliga dödliga" (hehe). Gör en liten mall ni kan använda, eller så kan ni skriva precis vad ni vill. :)

Namn (smeknamn):

Ålder:

Bor:

Gör om dagarna:

Intressen:

Favoritfilm:

Favoritbok:

Favoritmat:

Favoritlåt av Justin:

Hur länge har ni varit ett fan av JB:

Hur hittade ni till denna gruppen:

Övrigt:

Vi kan ju kanske lära känna varandra lite. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Calcifer
2014-04-17 05:49
#1

Jag kan börja! :)

Namn (smeknamn): Bellatrix, kallas Bella.

Ålder: 25.

Bor: I Tokyo, Japan.

Gör om dagarna: Studerar japanska, utforskar Japan, skaffar nya vänner, umgås med de jag redan har, hänger mycket på internet, spelar datorspel, etc.

Intressen: Jag älskar att läsa och skriva. Vill gärna bli författare någon dag, med en bok eller tio utgivna. Har skrivit en bok och jobbar på en annan. Tycker om film, TV och serier också. Och dator/tv-spel. Är egentligen en rätt stor nörd faktiskt.

Favoritfilm: Svårt att säga. Lord of the Rings, Alice in Wonderland, Jurassic Park och Harry Potter är i topp i alla fall. Men älskar ett stort antal filmer om jag ska vara ärlig.

Favoritbok: Watchers av Dean Koontz, men även Prey av Michael Crichton, The Lord of the Rings av JRR Tolkien, Harry Potter av JK Rowling och Jurassic Park av Michael Crichton. Och Twilight av Stephenie Meyer.

Favoritmat: Hm… jag gillar rätt mycket mat, förutom fisk. Älskar maten här i Japan dock, mest för att de har så mycket att välja på. 

Favoritlåt av Justin: Måste vara äckligt klyshig och säga Baby. Mest för att den är så… alltså, den är ju inte ett musikaliskt mästerverk egentligen, ingen extremt djup text och sådär. Men den är peppig och fastnar lätt. Rolig att fuldansa till och skriksjunga när man går på karaoke.

Hur länge har ni varit ett fan av JB: Av och till sen 2010.

Hur hittade ni till denna gruppen: Jag älskar att diskutera, jag är en väldigt rak och ärlig person och är inte feg för att uttrycka mina åsikter oavsett vad folk tycker om dem. Så jag hittade den när jag ville diskutera Biebers senaste "snedsteg" och sen fastnade jag. Såg mycket bra med sidan och mycket jag tyckte var helt åt fanders, så till sist blev jag Medarbetare för att försöka göra gruppen till en trevligare plats för alla inblandade.

Övrigt: Random fakta är väl typ att jag sen början av 2013 gått ner ungefär 65 kilo, jag har aspergers syndrom, jag pratar så högt i sömnen att jag ibland väcker mig själv, jag i princip alltid har udda sockar på mig, jag dricker en löjlig mängd energidryck, jag bor i ett rum på mindre än 7 kvadrat meter, jag tänker oftare på japanska och engelska än jag gör på svenska och jag försöker läsa minst 50 böcker per år.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Frosstis
2014-04-17 16:41
#2

Namn (smeknamn): Paulina, pau

Ålder: 15, 16 i år

Bor: Göteborg, Sverige

Gör om dagarna: just nu på lovet så ligger jag i sängen hela dagarna, vanliga veckor går jag i skolan 

Intressen: obsessa över band, hålla på med djur (min kanin främst), vara med vänner och äta. Gillar att boxas då det är ett bra sätt att få ut all min ilska:)

Favoritfilm: grown ups och this means war

Favoritbok: divergent

Favoritmat: pizza

Favoritlåt av Justin: confident

Hur länge har ni varit ett fan av JB: sedan 2009

Hur hittade ni till denna gruppen: var med o startade den^

Övrigt: ummm jag är galet kär i banden 5SOS och one direction och det är dom som får mina dagar någonting värda, älskar att träna och mysa med min kanin och jag älskar choklad! min kanin är lika galen i mat som jag, sådan ägare sådan kanin, haha han äter alltid mat tillsammans med mig

Gerro
2014-04-17 22:24
#3

Namn (smeknamn): Ronja

Ålder: 15

Bor: Västra götaland, Sverige

Gör om dagarna: I princip ingenting. Målar lite, twittrar som en galning för att få Justin att notica mig, spelar lite gitarr & mobbar katten haha.

Intressen: Måla/rita, djur, musik, sång (även om det inte låter så speciellt vackert). Jag älskar Engelska!

Favoritfilm: Alltså vanliga filmer så är det absolut After Earth, som jag varmt rekommenderar. Av dokumentär/självbiografer så är det självklart Believe och Never say Never.

Favoritbok: Läser inte så mycket böcker. Just nu så läser jag First step 2 forever: My Stort av Justin och även om jag inte har kommit så långt så älskar jag den då det är omöjligt att sluta le.

Favoritmat: Herregud.. Svårt val då jag gillar alla sorters mat ;)

Favoritlåt av Justin: Jag har helt ärligt inge favorit. Alla hans låtar är amazing så det går inte att välja EN favvo.

Hur länge har ni varit ett fan av JB: Sedan 2009

Hur hittade ni till denna gruppen: Det var jag som tog upp att det borde finnas en Justin Bieber iFokus. Så jag skrev i flera forum (med hjälp av andra Beliebers) att vi sökte en myndig som kunde hjälpa oss att starta den :)

Övrigt: Jag älskar choklad och att spela gitarr. Kommer troligen att gå på ett musik gymnasium (om jag kommer in). Gillar alla möjliga artister som t.ex: Miley Cyrus, Cody Simpson, Skrillex, några 1D låtar.. Kan hålla på i evigheter för det finns så mycket mumsig musik 🤤


lisora
2014-04-18 23:05
#4

Namn (smeknamn): Lisa

Ålder: 20

Bor: Uppsala

Gör om dagarna: är i stallet, går i skolan, spelar the sims (lol)

Intressen: hästar, musik, tumblr

Favoritfilm: oj vad svårt… donnie darko 

Favoritbok: hmm någon av john green!

Favoritmat: sushi

Favoritlåt av Justin: confident tycker jag är fett skön haha

Hur länge har ni varit ett fan av JB: har aldrig varit ett fan direkt, men tycker det är kul att diskutera musik och artister :)

Hur hittade ni till denna gruppen: kollade runt lite bland vad det fanns på iFokus!

Övrigt: är stort fan av one direction men lyssnar även på the 1975, mcfly, coldplay, yellowcard för att nämna några!

Calcifer
2014-04-19 03:28
#5

Vad roligt att ni presenterar er, det är alltid kul att veta lite om de personer man diskuterar med. Speciellt eftersom många säkert har annat gemensamt förutom bara JB. :)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Frosstis
2014-04-19 17:23
#6

#4 Vi verkar väldigt lika :D Gillar de banden du gillar o älskar John Green o de där=)

Annons:
Upp till toppen
Annons: