Annons:
Etikett013-off-topic
Läst 1812 ggr
Sara1214
5/13/14, 7:26 PM

one direction? OT!

Eftersom att vi inte har one direction iFokus så hoppas jag att det är okej att jag skriver här. Jag är en av de värsta beliebern MEN jag är en directioner oxå. Jag unsrar om någon här vet vilket hotell killarna kommer bo på och vilket datum de anländer till hotellet samt tid. Jag vill så sjuuukt träffa de:)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
lisora
5/13/14, 7:37 PM
#1

förra året var det i alla fall topphemligt vilket hotell de var på för att folk inte skulle hitta dom :p de får ju inte sova när fansen väl hittat hotellet… 

https://www.youtube.com/watch?v=vEs1CR9PUfg

så skulle tro att det är samma sak i år, det är säkert så att de har skrivit in sig på flera olika hotell IFALL det skulle läcka, så då vet man ändå inte var de bor.

Sara1214
5/13/14, 7:40 PM
#2

Men det var flera som hitta de;). Vart kan man kolla på vilka som har tagit in på just ett hotell. T.ex grand hotell som är rätt vanligt att kända bor på;)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

lisora
5/13/14, 7:41 PM
#3

jag tänker då inte säga något då jag tycker det är väldigt respektlöst av fans att stå utanför och låta som en halv grisfarm när de uppenbarligen behöver sova… niall fick ju till och med tweeta om att de skulle vara tysta :p så det får du ta reda på själv i så fall, men som sagt det lär bli svårt

Sara1214
5/13/14, 7:48 PM
#4

Jag ska bara komma dit när de kommer. Jag får inte vara kvar i stockholm senare än 6. Jag vill bara se dem och träffa de. Aja, om du inte har tänkt att vara till hjälp så behöver du inte skriva mer här:)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

lisora
5/13/14, 8:15 PM
#5

#4 haha trodde du skulle stå utanför hotellet hela natten det var därför :p men jag har faktiskt ingen aning var man kan hitta det, som sagt tror jag att de är superhemligt. förra året var de ju typ inskrivna på grand hotel men de bodde inte där? tror jag i alla fall

Sara1214
5/13/14, 8:25 PM
#6

Ingen aning om datum heller? :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
lisora
5/13/14, 9:40 PM
#7

asså kollar man deras turnéschema så är deras sista spelning i England den 8 juni, sen är ju deras första i Sverige först 13 juni. så vet ej när de kommer hit, antar att de stannar i England ett tag. men annars är det ju 100% säkert att de är här den 14 juni eftersom de stannar kvar och har en spelning till.

annars brukar sånt där alltid komma fram närmare konserten, folk brukar ha koll när de åker från londons flygplats osv, så när de väl åker hit (om det blir 12 eller 13 eller vad det nu kan vara) så kommer det nog komma fram :p dock är det nog svårare att få reda på hotell men

Sara1214
5/14/14, 9:27 AM
#8

Okej tack, men om vi säger såhär då. Alla som är directioners och tänkt åka tidigt innan konserten och försöka åka till grand hotell eller något annant. Då kan vi hålla kontakten. :) alla skriver sina kik namn :* min kik- tintin_love

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Calcifer
5/14/14, 12:42 PM
#9

Träffa dem blir inte av. Kommer stå ett hav av tjejer som gallskriker när de anländer till hotellet. Förmodligen ett helt arrangemang av vakter som håller alla ur spår också. Däremot är det alltid kul att SE dem gå in i hotellet.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
5/14/14, 5:16 PM
#10

Och hur vet du det? Det var sjukt mycket tjejer som träffa dem på subway och på olika affärer. Never say never, right? Jag tror definitivt att jag kan träffa dem!!♥ har du inget bättre att säga så skriv inte här :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Halcyon
5/14/14, 10:29 PM
#11

#10 Uhm, tror inte One Direction ba "boys, lets go to subway!!" och sen förväntar du dig att du ska gå in där och ba se dom och gå fram till dem? Det går tyvärr inte riktigt till så. Menmen, ha inte för mycket tro bara så du blir besviken haha.

we're always chasing that paradise

Sara1214
5/15/14, 6:44 AM
#12

Jag är nästan 99999% säker på attt jag kan träffa dem. Och snälla håll dig borta från min tråd. Ditt ord var tyvärr inte hjälpande. Tvinga mig inte att göra en ny tråd :*… Jag vill bara ha svar på MINA frågor. niall var utanför subway och då kom det ca 15 tjejer och fick aoutografer. Några tjejer spelade fotboll med Harry m.m.. och efter konserten träffade många dem :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

lisora
5/15/14, 1:45 PM
#13

#12 har du sett this is us? när de går ut på stan och 2 tjejer ser dom? sen 5 minuter senare kommer 50 andra tjejer och de blir INSTÄNGDA i en affär :p kommer knappt ut därifrån. så tror oftast att det tyvärr är det som händer, om de syns någonstans utomhus så sprids ordet otroligt fort och sen är det 100+ personer runt dom och det är då omöjligt att få en bild t.ex… sen självklart finns de tillfällen då de inte blir helt kaos, då man faktiskt kan träffa dom, men tror tyvärr det blir svårt i sverige då ALLA kommer försöka leta rätt på dom när dom är här liksom, och då är det nog ganska svårt att träffa dom… SE dom, absolut, men inte träffas och få prata liksom. 

sen tror jag också att om de skulle gå ut och kolla runt i uppsala, att de inte går till de mest folkfulla ställena. förra året var det ju någon som träffat på harry på en tom badplats typ. 

de som träffade dom efter konserten i sydamerika hade kontakter som gjorde att de fick träffas, om det var dom bilderna du menade :)

Annons:
Sara1214
5/15/14, 1:50 PM
#14

http://www.youtube.com/watch?v=QYn-Y5GOU6Q här sitter de och chillar på en parkbänk i ca 30 minuter. Videon är inte 30 men hörde några som var där. Det bryr sig inte ett skit om alla tjejer och alla verkar lugna. Justin var ju mycket värre!!!!!!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

lisora
5/15/14, 1:52 PM
#15

#14 självklart men det där var år 2011 innan de ens släppt sin första skiva haha, så det var ju MYCKET lugnare då… då spelade de liksom för några tusen pers på små teatrar i england, nu spelar de stora stadiums över hela världen :) hade det där varit idag liksom hade det varit mycket mycket mer kaos

Sara1214
5/15/14, 2:09 PM
#16

jaja vi får se

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

lisora
5/15/14, 6:05 PM
#17

vet att vissa brukar gå tidigare från konserter för att ha en chans att träffa bandet när de lämnar arenan, så vill du offra slutet av konsertern för en chans så… ska du på konserten? ska du på den 13 lär de ju stanna kvar i sverige över natten då de spelar den 14.

Calcifer
5/24/14, 10:08 AM
#18

#10 Och det kommer inte hända. Alltså, 1D är så pass stora nu att folk blir helt galna och försöker typ klättra över varandra för att träffa dem. Vid deras hotell, OM de inte bestämmer sig för att komma ut och träffa fansen (och även då är chansen otroligt liten) kommer det inte hända.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
5/24/14, 10:08 AM
#19

#12 Du har ingen rätt att be andra att inte skriva i din tråd, alla har rätt att skriva i alla trådar så länge de inte bryter mot reglerna. Snälla tänk på hur du uttrycker dig i framtiden.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

lisora
5/24/14, 5:58 PM
#20

#18 sant, det skapar också otroligt farliga situationer när fans väl får reda på att hotell då det kommer flera tusen personer, som alla vill träffa dom och skiter i om de halvt mördar någon på vägen. :p så ha inte så höga förhoppningar men försöka kan man ju alltid.

Annons:
Calcifer
5/25/14, 1:15 AM
#21

#20 Tycker absolut man ska försöka, men inte ha för stora förhoppningar för få blir man bara ledsen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
5/26/14, 3:03 PM
#22

Kolla på ditt fula beteende i min tråd så förstår du varför jag avisar dig. Har sett hur du beter dig på andra trådar också. Och gillar inte det.

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Calcifer
5/27/14, 12:05 PM
#23

#22 Antingen motiverar du vad du kalla för mitt "fula" beteende eller så kommer du inte med det anklagande. Du behöver inte gilla mig, men du behöver följa sajtens regler och det är inte okej att frånta någon rätten att delta i en diskussion bara för att de säger saker man inte vill höra.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Halcyon
5/27/14, 8:10 PM
#24

Jag tror att du blir så defensiv för att du inser själv hur liten chans det är att få träffa dom. Den enda du kommer göra ledsen med att tro att du ska få träffa dom är dig själv. Men aa vi kan ju se hur det blir, det är ju trots allt bara 18 dagar kvar så det blir väl upp till bevis om du har fått träffa dem när de åker härifrån!

we're always chasing that paradise

lisora
5/28/14, 12:44 AM
#25

https://www.youtube.com/watch?v=jwu0OblBRB0 de röker hasch så du kanske inte borde träffa dom haha… skämt åsido, men ska bli intressant att se om denna video blir lika omtalad som de gånger justin rökte

Sara1214
5/28/14, 8:25 PM
#26

Dock var det inte detta jag frågade efter och blir irriterad när folk kommenterar det jag inte vill höra. Jag ville veta vilket hotell samt tid det anländer. Inte att jag inte kommer få träffa dem och det hoppas jag ni förstår. BELIEVE

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

lisora
5/28/14, 8:48 PM
#27

#26 vi förstår om du blir irriterad men folk måste ändå få skriva här om de vill :) men nej, tror som sagt det är så hemligt som möjligt. Tid tror jag kommer vara omöjligt att veta då de åkte hit med turnébussen förra gången och därför går det inte direkt att spåra eller hitta en tid (som man hade kunnat lista ut med flyg). Är också möjligt att de bor på turnébussen under tiden och därför inte ens är på ett hotell.

Annons:
Calcifer
5/29/14, 9:17 PM
#28

#26 Är det inte bättre att du är medveten om hur det brukar gå till än att du åker dit och tror till 100% att du kommer få träffa dem och sen blir besviken…?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Elsa250
6/20/14, 8:20 PM
#29

Träffade du dom?

~Don´t judge me, i was born to be AWESOME, not perfect~

Frosstis
7/3/14, 11:19 PM
#30

#29 Undrar detsamma ;)

Upp till toppen
Annons: