Annons:
Etikett001-allmänt-om-justin-bieber
Läst 1601 ggr
Sara1214
10/29/14, 9:18 AM

Väldigt dött här inne...

Som rubriken lyder förstår jag inte hur sajten över huvudtaget fungerar. Det skrivs nästan aldrig några trådar och är allmänt tomt och dött. Funderar på att sluta titta in här och ta bort sajten från "mina fokus-sajter"

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Annons:
fsigge
10/29/14, 9:22 AM
#1

håller med dig, för några år sedan var det rätt vanligt att vara en belieber…

Frida

Sara1214
10/30/14, 8:38 AM
#2

Ja exakt. Vet inte vad som hände…

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Krikke
11/2/14, 7:15 PM
#3

Vänta tills det kommer ett nytt riktigt studioalbum så blir det nog tryck på grejerna igen :)

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Calcifer
11/6/14, 3:12 PM
#4

Jag tror det är mest för att det är lite aktivitet på Bieber fronten just nu. Det mesta som skrivs om honom nu är negativt, och då jag vet att sidan är fylld av Bieber fans vill jag inte gärna publicera 15 inlägg som visar honom i en negativ synvinkel (från diverse skvallersidor då, så man vet ju inte hur sant det är). Kommer det nya nyheter, nytt album, ny film, bok, sånger, turné, osv så tror jag att sidan kommer bli väldigt mycket mer aktiv.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Krikke
11/11/14, 7:00 PM
#5

Senaste nytt är att det verkar som att nästa album kommer på hans födelsedag. Alltså 1 Mars :)

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

siaames
11/12/14, 12:44 PM
#6

#4 Håller med!

Annons:
Sara1214
11/12/14, 3:45 PM
#7

Fast man kan fortfarande uppdatera sajten. Finns mycket bilder osv han har lagt upp på t.ex instagram. Tweets osv..

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Krikke
11/13/14, 12:43 PM
#8

#7 Där har du en poäng! :)

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

Calcifer
11/13/14, 9:51 PM
#9

Jag kan inte svara för sajtvärden, men jag ska förklara varför det varit dött för min del:

Det började med att jag flyttade hem från Japan pga en grov depression och min asperger som gjorde det omöjligt för mig att studera. Då blev det jobbigt att hålla igång på iFokus eller internet överhuvudtaget. Sedan blev jag tillsammans med mitt ex igen och jag lämnade allt och flyttade till England för att bo med henne och hennes son. Då blev mitt liv övertaget av av andra prioriteringar: vara sambo, gå i skola, och vara styvmamma.

För exakt en vecka sedan helt från ingenstans gjorde min sambo slut med mig och det knäckte mig rejält och jag har sedan dess stressat runt som en idiot mellan gråtattacker och (elaka saker jag gjorde mot mig själv som jag inte tänker specificera här, men ni förstår nog poängen) och försökte få pengar från ingenstans att räcka till att ta mig hem igen och att hoppa av skolan och undvika att CSN skulle kräva tillbaka 70 000:- som jag fortfarande inte vet om de kommer göra eller inte. Senaste tre nätterna har jag haft nattskräck och vaknat skrikandes och idag har jag spenderat 16 timmar efter noll sömn med att resa hem till Sverige igen.

I skrivande stund sitter jag hos mina föräldrar i gästrummet och försöker få ihop vad jag ska göra härnäst och hur mina nästa steg i livet kommer bli.

Så det har lett till att denna sajt, samt mina egna sajter inte blivit prioriterade för just nu försöker jag prioritera att överleva.

Vill ni dock starta trådar och diskutera vissa tweets ni tycker är riktigt bra eller så är det helt välkommet. Men personligen har jag tyvärr mer tunga saker att försöka hantera.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
11/16/14, 10:29 PM
#10

Oj vad jobbigt för dig! Då förstår jag absolut. Dock så var det inte specifikt mot dig. Utan hela sajten! Alla har ett ansvar att hålla igång den inte bara en person. Du kanske ska ge ansvaret till någon annan ett tag? Tills allting löst sig. En nära kompis? :)

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Calcifer
11/18/14, 11:09 PM
#11

#10 Naturligtvis, men jag kan ju inte förklara eller ge information kring någon annans oaktivitet, bara min egen och kände att det var dags att ge en förklaring kring varför jag som Medarbetare inte är särskilt aktiv just nu. Men det är som sagt alltid helt ok för andra medlemmar att starta trådar och diskussioner.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Sara1214
11/19/14, 7:30 AM
#12

Jo, men ingen gör det. Därför startade jag tråden.

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Upp till toppen
Annons: