Är patty och jeremy skilda?:O
Jag gick in på Instagram och kollade på patty. Hon följer inte jeremy. Jeremy följer inte patty. Och jag tror inte Patty följer jaxon eller jazmyn heller :O och sen är det ett nytt acount som heter Erinwagner1 som skriver att jaxon och jazmyn bieber är hennes barn. Och jaxon och jazmyn följer henne men inte patty!!:O
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Haha, tror inte ens att dom varit gifta. Men nej dom är inte tillsammans :)
Eh, Erin är mamma till Jazmyn och Jaxon. Jeremy har ju en "ny" tjej, alltså Erin, och dom har Jazmyn och Jaxon tillsammans. Pattie är Justins mamma, men inte mamma till Jazmyn och Jaxon.
Got it?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
De gjorde slut när justin var några månader
Jag vet men på never say never filmen står pattie och jeremy och håller om varandra och typ pussas :O
Kan man ju göra ändå ;) att kyssas på kinderna är en vänlig gest, det göt jag på mina vänner hela tiden och vi är intr ihop :)
ja iof.. ;)
#4 Tänker du på scenen när Jeremy är på Justins första show? Dom är helt enkelt bara stolta föräldrar på just den scenen 🙂
#7 ja. men det såg lite så ut :)
Pattie och Jeremy separerade när Justin var 10 måndader. Sedan träffade Jeremy en ny tjej alltså Erin Wagner och tillsammans fick dom Jazmyn och Jaxon. Pattie är alltså inte släkt med Jazzy och Jaxon och det är bara Justins halvsyskon.